دبیرستان علامه حلی 8 تهران

ما این جاییم...
دبیرستان علامه حلی 8 تهران

این وبلاگ برای تمامی سمپادی هاست...

خصوصن بچه های سمپادی حلی8-ای...

آخرین نظرات

تقویم میلادی

پایه دوم: دریافت کارنامه

سه شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۵:۱۱ ب.ظ
به نام آنکه هستی نام از او یافت
اولیای گرامی پایه دوم روز چهارشنبه 9 اردیبهشت 94 می‌توانند تا ساعت 12 برای دریافت کارنامه به مدرسه تشریف بیاورند. دعوت‌نامه در ادامه مطلب.

دریافت
عنوان: دعوت‌نامه کارنامه
حجم: 95.3 کیلوبایت
توضیحات: میان‌ترم2
۹۴/۰۲/۰۸
حامد مشفق آرانی

نظرات  (۵)

با سلام.
مطلبی که نوشته ام احساس قلبی اینجانب است از انچه که در شکل گیری حلقه های دانش آموزی به عنوان گروه های پژوهشی ، تا آخرین روز برگزاری سمینار(آب را دریاب) بوجود آمد، که بدین ترتیب تقدیم می شود.
چندین سال با برکت ، به لطف خدا در خدمت عزیزان دانش آموز بودم و در طی این سالیان شاهد موفقیت های این فرزندان خاک پاک ایران بودم. به لطف خدا نیز امسال در خدمت عزیزان دبیرستان علامه حلی 8 بودم.
به لحاظ موقعیتی که این دبیرستان دارد باید شاهد دانش اموزانی بود که مانند ستارگانی در آسمان ایران بدرخشند . چرا که یکی از مراکز استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان است و در سراسر ایران دانش آموزان آرزو دارند که در چنین محیطی
درس بخوانند. روز 5شنبه در سمینار بچه های سال اولی اشنیاق و استعدادی دیدم که
ثایت کرد جایگاه این بچه ها در این دبیرستان به حق بوده و اگر به آنها میدان داده شود و به آنها اعتماد کنیم آنها پاسخ اعتمادمان را بی جواب نمی گذارند و الحق این عزیزان میدانی که دکتر قصاب و تیم ارزنده و دانشمندشان ، آقای سلطانی و علیپور و شخص ، مدیریت آقای پور ملک ، در اختیارشان قرار دادند خالی نکردند و به صورت جدی پای کار بودند. به قول معروف ، دمتان گرم بچه ها.
اما از حالا به بعد وظیفه شما سنگین تر خواهد بود. و شما باید نشان دهید که این یک اتفاق نیست و نمرات بالای پایان ترم شما خود گواه این مطلب خواهد بود انشا ا....
به امید درخشش پر نور شما در آسمان علم و دانش.
خدمت گزار شما : عبدالرضا مرادی
پاسخ:
سلام... ممنونم از استاد مرادی عزیز بابت زحمات...
سلام کارنامه اول ها کی قرار خواهد گرفت؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام، به زودی...
دوستان لطفن با کفش نو اقدام به گل زدن نکنید وگرنه جــــــــــــــــــــــــوگیر خواهید شد.
شادی بعد از گل ... :)
من راضیم از نمرات خودم ، گل خودم، .............
من راضیم به رضای خدا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.