دبیرستان علامه حلی 8 تهران

ما این جاییم...
دبیرستان علامه حلی 8 تهران

این وبلاگ برای تمامی سمپادی هاست...

خصوصن بچه های سمپادی حلی8-ای...

آخرین نظرات

تقویم میلادی

فیزیک - مثل همیشه پر حاشیه!!!

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹ ب.ظ
سلام بر دوستان عزیزم هم اونایی به ما لطف دارن و هر از چندگاهی حالی از ما میپرسند و ابراز دل تنگی میکنند و هم اونایی که از ما خرده به دل گرفته اند و مارو خاری در چشم میبینند.در هر صورت هردو در پیشگاه ماعزیزانند.
 
در ماه های گذشته برخی از دوستان گفتن به رسم ادب و معرفت نامه ای یا پستی من باب خداحافظی بنویس، اما هر چه فکر کردم دیدم هنگام خداحافظی نرسیده
 
خدا را شاهد میگیرم انقدر که نگران آینده تان ، شخصیتتان و تکامل بعد معنوی زندگیتان بودم ، نگران درس فیزیکتان نبودم چرا که سالها میگذرند و شاید این دروس به هیچ کاری نیایند جز درس معرفت و مردانگی.
 
اما باور کنید اگر بعضی مواقع سختگیری میکردم و حتی تندروی و کج خلقی میکردم به خاطر خودتان بود تا شاید تلنگری باشد تا به خود آیید که نه از مسیر درس خارج شوید و نه معرفت
 
خداحافظی نکردم چون هنوز حس میکردم دِینی دارم که باید ادا شود ، که اگر نشود به اعتقاداتم کم لطفی کرده ام.
بسیاری از دوستان بودند که به من گفتند اگر پایان ترم دوم را جبران کنیم شما کمکی میکنید؟ و من با اعتقاد به اینکه وقتی خداوند قادر با اون همه عظمت به بنده هاش فرصت جبران میده من کی باشم که نخواهم این کار را بکنم فلذا هرکس که زحمت کشید من هم در حد توانم به طوریکه حقی از بقیه ضایع نشود کمک کردم تا تلافی گذشته شود و در پایان خرداد ماه که قرار داد کاری بنده با مدرسه تمام شد که بعد ازآن نه شرعا و نه حقوقا بنده مسئولیتی در قبال مسائل آتی مدرسه  ندارم با خبر شدم امسال مصوبه ای به مدرسه ابلاغ شده که طبق آن بعضی از دانش آموزانی که از نظر بنده کیفیت و صلاحیت لازم برای پاس کردن درس فیزیک را دارند هم باید در آزمون شهریور شرکت کنند.بنابراین به مدرسه رفتم و با همفکری با جناب آقای پورملک عزیز که حق استادی و برادری بر گردن من دارند، سعی در حل این مشکل کردیم که متوجه شدم با توجه به قوانین آموزش و پرورش نمیتوان از حضور این دوستان در  امتحان شهریور جلوگیری کرد. بنابراین حضور این دانش آموزان در امتحان شهریور ماه الزامی است.
اما از آنجا که بنده خود را موظف به ادای آنچه که بیان کرده ام میدانم، با این حال که دیگر سمت و مسئولیتی در مدرسه ندارم، خواهان آن شدم که طرح امتحان و نمرات شهریور ماه در اختیار اینجانب باشد تا بتوان با استانداردهای آموزش و پرورش امتحانی گرفت که هم از قانون تخطی نشود و هم در حق این دوستان کمکاری نشود. بنابراین امتحانی برگزار خواهد شد که از نظر محتوا در سطح کتاب و استانداردهای اداره باشد نه استانداردهای این جانب؛
که سر فصل و محتوای امتحان به صورت زیر خواهد بود
 
  • امتحان در سطح کتاب و همه فصول آن خواهد بود
  • 10-20% امتحان مربوط به سوالات تعریفی و حفظی از متن کتاب خواهد بود و ما بقی به صورت مساله خواهد بود. 
  • مطالب اضافه تر از آنچه که در محتوای کتاب هست حذف خواهد شد.
انشالله که در این آزمون همانند آزمون های زندگیتان موفق باشید.
و در آخر هم یک کلام از مولایمان امیرالمومنین، علی (ع) بگویم و ختم کلام.
دنیا دو روز است؛یک روز موافق و یک روز مخالف میل توست،روزی که موافق است مغرور مشو و روزی که مخالف است صبر کن.
 
اگر بدی هم از ما دیدید به خاطر بزرگی روحتون حلالم کنید. انشالله هر جا که هستید و در هر مقطعی که هستید موفق باشید
یاعلی مدد
 
سید امیر حسینی پور
 
نمونه سوالات آموزش و پرورش
 نمونه سوالات آموزش و پرورش
 
 
۹۴/۰۵/۲۰
امیر حسینی پور

نظرات  (۴۵)

خیلی مفید بود
منکه20 شدم :)
امان از این فیزیک :)
۱۰ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۴۹ مرامتونو عشقه
سلام.نمره هارو میشه بذارید؟؟
فقط برا رفع استرس
پاسخ:
سلام ، نمرات رو دادم مدرسه ولی برای رفع استرس کمترین نمره 16.75 بود :)
آقای اچ پی ؟؟!!! حسینی پور هستم
:)
:)
:)
پاسخ:
:)
آقای اچ پی ، امروز با دیدنتون سر جلسه امتحان با اینحال که به قول خودتون که از حلی ۸ رفتین و دیگه کاری با مدرسه ندارین ولی‌بازم مارو تنها نذاشتین، تازه فهمیدم ما چه کسی رو از‌دست دادیم...
استاد دوستون داریم و هرکجا که هستید و یا میرید موفق باشید
بابت امتحان امروز هم ممنون
پاسخ:
آقای اچ پی ؟؟!!! حسینی پور هستم

ممنون از لطف شما ، انشالله شما هم موفق باشید
باسلام خدمت استاد عزیزم
تشکر می کنم از طرف خودم وکله مدرسه از زحمت هایی که برای ما کشیدید ولی باز هم کسی قدرتونو .................
حال میفهم فلسفه ی فرار مغز هارا
پاسخ:
سلام عرفان جان مرسی از لطفت ، من هر کاری که به نظرم درسته رو انجام دادم

در مرام ما رفیقان نیست ترک دوست.....


ایشالا همیشه موفق باشی
در امتحانات شهریور نمره سالانه هم مد نظر است


پاسخ:
نمی دونم از مدرسه و یا مشاورتون پیگیری کنید
سلام دوباره.مگه نه اینکه شما میخواستید کسایی رو که سالیانه افتادن پاس کنید؟
خب چرا سوالات رو در اختیار ما نمیذارید؟
پاسخ:
سلام برای بار سوم،
درست که من میخواستم پاس کنم اما این دلیل نمیشه وظیفه ام رو به عنوان معلم درست انجام ندم ، کار اخلاقی و پسندیده ای نیست. من وقتی مسئولیتی رو قبول میکنم باید درست انجام بدم ، پس تصحیح اوراق و برگزاری امتحان کاملا جدی میباشد....
سلام طراح خودتونید دیگه؟روز امتحان میآید مدرسه؟
پاسخ:
سلام ظاهرا من هستم ، نمیدونم از طرف مدرسه چیزی بهم گفته نشده 
سلام ببخشید ممکنه جواب سوالای ۷ و۹ (در کتاب نیست ) و جواب آخر سوالای۱۵ و۱۶ رو بگید؟
پاسخ:
سلام
سوال هفت : وقتی قطر لوله افزایش یابد حساسیت دما سنج به دما کم میشود
9 : در متن کتاب اشاره هایی شده
15: حل نکردم ولی راهش اینکه اول شما مقدار مقاومت رو بدست می آورین و بعد جریان رو از روی مقاومت به دست آمده ، فرمول توان هم که بلدین دیگه
16 : آمپرسنج سری بسته میشه و ولت سنج موازی، جهت جریان رو هم یه چک بکن
سلام.بعضی از سوالایی که توو این نمونه سوال هست از "پاسخ دهید های کتاب" و "تمرین های وسط فصل"(منظورم تمرین های اخر فصل نیست)می باشد که ما باتوجه به علم کممون نمیتونیم به همشون جواب بدیم.من توو اینترنت هم نتونستم جواباشون رو پیدا کنم(خیلی گشتم).امیدوارم از اونا سوال ندید.
پاسخ:
نمی دونم ، انشالله که هرچی بیاد شما بتونید بهش پاسخ صحیح بدید
سلام لطفا میشه نمونه سوالای بیشتری قرار بدید؟
یا اگر اینارو بلد باشیم کافیه؟
پاسخ:
سلام!
نه اگر به اینها مسلطین ، کافیه به نظرم چون امتحان هم مشابه با همیناست
استاد چه نمونه سوال دیگه ای پیشنهاد میکنید؟
پاسخ:
سلام!
نه اگر به اینها مسلطین ، کافیه به نظرم چون امتحان هم مشابه با همیناست
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۲۰ تو رو خدا جوابتون اره یا نه باشه
سلام.اقا من کتاب رو خوندم.الان جزوتون و خوشخوان رو نیز بخوانم یا نه؟
پاسخ:
سلام ، این چه سوالیه میپرسی ؟؟؟؟ یعنی چی آخه؟ اگر میتونی به راحتی به این سوالاتی که روی سایت گذاشتم پاسخ بدی کتاب کافیه اگر نه خوشخوان رو هم بخون
با سلام و احترام
اگر فقط کتاب را بخوانیم و اصلا به جزوه و خوش خوان نگاه نکنیم
آیا برای امتحان می توانیم نمره مناسبی کسب کنیم ؟
با سپاس
پاسخ:
از قدیم گفتن سری که درد نمیکنه دستمال نمیبندن!!!
هیچ بعید نیست یهو مدرستون دو سه تا از سوالای منو عوض کنه و سوالات دیگه ای جاش بذاره، یا سقف قبولی امتحان رو بالاتر ببره
من میگم این امتحان رو جدی بگیرین که از شرش راحت شید بدون حرف و حدیثی....
سلام
الکتریسیته هم میاد؟
پاسخ:
سلام عزیز دل
بله همه فصلها....
سلام.چرا انقد دو پهلو حرف میزنید. منبع این امتحان مگه کتاب نیس؟ مگه ما نباید برای این امتحان کتاب رو بخونیم؟
پاسخ:
سلام من دو پهلو حرف نمیزنم، اینکه امتحان در سطح کتاب به این معنی نیست که سوالات ته فصل عینا بیاد منظور اینکه سبک سوالات مثل نمونه سوالی هست که بر روی سایت قرار داره و مطالب اضافه تر که درس داده شده در امتحان نمیاید...
الان ما فقط کتابو بخونیم دیگه؟
پاسخ:
شما باید فیزیک بلد باشید حالا هر چی دلتون میخواد بخونید...
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۳ میم میم نون
مرامتون ستودنیست
پاسخ:
سپاس از لطف شما...
با عرض سلام به شما تنها از فرمول های کتاب می یاد یا از فرمول های اضافه خوش خوان نیز میاد
پاسخ:
سلام ، فرمول هاشون مگه فرق دارن مگه ؟ همونه اکثرش
سلام.اگه خودتون مصحح هستید اونایی که به خاطر سالیانه افتادنو پاس کنید بره دیگه
خدایی باید یه فرقی بین کسایی که نمرشون توو برگه زیر 12 شده با کسایی که به خاطر سالیانه افتادن باشه.چون اونا از وقتی که کارنامه ها رو دادند میدونستند که افتادن و از اون موقع خوندن ولی ما ها فقط سه هفتس که فهمیدیم افتادیم
پاسخ:
سلام قطعا یه فرقی هست ولی شما بخونید که بهانه به دست مدرسه ندید و بدون هیچ قید و شرطی برید
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۲۹ امیرحسین رحیمی
سلام
استاد این حرفا رو از ته دلم میگم
ما شمارو خیلی اذیت کردیم(درس نخوندن،مسخره بازی و ...)اما باز هم شما برادریتان را ثابت کردید.هیچ یک از کارها و اشتباهات ما را به دل نگرفتید و بزرگی خود را ثابت کردید.همیشه لذت بخش ترین اوقات کلاس شما مواقع درس زندگی دادن بود.ممکنه بعضیا بگن چون وقت میگذشت اما من میگم چون یه چیز واقعی و مهم یاد میگرفتیم.
به ما در مدرسه سری بزنید.
با تشکر از زحماتتان.
من هم همانند شما میخوام متنم رو به حدیثی از امام علی(ع) به پایان برسونم.
هرکس به من کلمه ای بیاموزد مرا (بنده) خود کرده.
پاسخ:
مرسی امیر حسین ، خیلی خوشحالم کردی به خاطر چیزی که نوشتی ، انرژی بهم داد مرسی 
حتما اگه شد بهتون سر میزنم ولی شما هم بیاین پیش ما
انشالله همیشه موفق باشی 

هروقت شد به ما سر بزنید.
پاسخ:
حتما ، شما هم بیاین پیش ما خوشحال میشیم
سلام.مصحح هم شما هستید؟
پاسخ:
سلام، بله


عارفان علـم عاشـق می‌شوند
بهـ‌ترین مردم معلـم می‌شـوند
عشق با دانش متمم می‌شود
هر که عاشق شد معلم می‌شود
پاسخ:
واقعا ممنون از این همه لطف شما ، به قول معروف ؛ من این همه نیستم....
مرا بزن … گوشم را بکش.. جریمه بکن.. امتحان سخت بگیر
مرا یک لحظه به دوران خوب مدرسه باز گردان
پاسخ:
واقعا ممنون از این همه لطف شما ، به قول معروف ؛ من این همه نیستم....
ا این گچ عشق تختهٔ جانم زن
خطّی ز کلام خود به ایمانم زن
صد درس در این کلاست آموخته‌ام
یک درس ز عشق جان ویرانم زن
پاسخ:
واقعا ممنون از این همه لطف شما ، به قول معروف ؛ من این همه نیستم....
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۰ از پدر گر قالب تن یافتیم از معلم جان روشن یافتیم
از پدر گر قالب تن یافتیم از معلم جان روشن یافتیم
پاسخ:
واقعا ممنون از این همه لطف شما ، به قول معروف ؛ من این همه نیستم....
بی‌انصافی است که تو را به شمع تشبیه کنم زیرا شمع را می‌سازند تا بسوزد، اما تو می‌سوزی تا بسازی، با سپاس
پاسخ:
واقعا ممنون از این همه لطف شما ، به قول معروف ؛ من این همه نیستم....
دبیر عزیزم. یاد تو همیشه در ذهنم. عشق تو در قلبم و عطر مهربانت همیشه در وجودم
جاری است،
پاسخ:
واقعا ممنون از این همه لطف شما ، به قول معروف ؛ من این همه نیستم....
سلام
اقای حسینی پور شاید خیلیا به این به این بگن پاچه خواری یا هر مزخرفات دیگه ای...اما من نیازی به اینا ندارم
این نامه رو فقط و فقط برای این نوشتم براتون که بدونید حق برادرتو برای ما تموم کردی از نظر درسی نه!!!
از نظر اخلاقی
بابت همه چیز ممنون آقای امیر حسینی پور
سعی کردم بیشتر ازت اخلاق یاد بگیرم تا فیزیک
همیشه به یادتم استاد
این خدافظیتم به امام حسین اشکمو در آورد.
خدافظ.
پاسخ:
سپاس از لطف شما احمد رضا جان
هر چند مدرسه امسال رسما به گند کشیده شده ولی از معدود اتفاقات خوب رفتا شما بود.
هر چند متن قشنگی بود ولی ما تمام کارای شما؛توهین ها(تفاوت گاو و گوسفند و...)،بی احترامی هاو... نه می بخشیم نه فراموش میکنیم.
من که حلال نمی کنم
فکرم نمی کنم کسایی که حلال کردن از ته دل باشه.
پاسخ:
خب خوشحالم حداقل رفتنم باعث خوشحالی شما شد
موفق باشید
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۳ آقای محترم
آقا ببخشید تعریف باید واو به واو تعریف کتاب باشد؟
با تشکر
پاسخ:
نه ولی خیلی هم پرت نباید باشه...
سلام آقا حسینی پور

ممنون از زحماتی که برای ما تو سال اولمون کشیدید

از طرف همه ی دوره دویی ها ازتون ممنونم

امیدوارم هر جایی که هستید موفق باشید
پاسخ:
سلام بر دوره دویی عزیز
سپاسگزارم از لطف شما
اگر چه دوست داشتم بیشتر از اینها برای دوره شما تلاش کنم اما متاسفانه به دلیل شرایط مدرسه در سال اول شما نشد . خلاصه اگر کمکاری از این جانب دیدید حلال کنید.
انشالله همه ی بچه های دوره دوم هم موفق باشند در همه مراحل زندگی
یاعلی
۲۲ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۳ !شناگر در یخ!
سلام
این احساس مسؤلیت واقعا ستودنیست
واقعا ممنون

امیدوارم همیشه موفق باشید
من رو هم حلال کنید :)
پاسخ:
سپاس از لطف شما ، انشالله موفق باشید
میخواستم بپرسم که ۱.سوالارو خودتون طرح میکنید؟یعنی خوشخوان رو باید بلد باشیم؟
۲.از مبحث, الکتریسیته توی امتحان میاد؟
پاسخ:
بله ، پست را بازبینی کنید
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۵۰ بازهم سلام
استاد میشه برای اینکه با سطح سوالا اشنا بشیم و از استرسمون کم شه یه سری نمونه سوال در سایت قرار بدید. خیلی ممنونم ازتون
پاسخ:
بله ، پست را بازبینی کنید
من از رفتن هیچ کسی خوشحال نمیشم.
اما در حاشیه نباشید..
همین!


سر بلند باشید.
پاسخ:
سپاس از لطف شما
مساله ها هم در سطح کتابه؟
پاسخ:
نه درون حد احمقانه ساده ولی مرد افکن به هیج وجه نیست.
لستاد فدایی داری اگه کم کاری. هم هست از ماست ✌🏿
پاسخ:
سپاس از لطف شما
سلام خدمت آقای حسینی پور.
امیدوارم که در سال تحصیلی گذشته از بچه های دوره سه حلی هشت ناراحت نشده باشید و همچنین امیدوارم که خاطرات خوشی همراه ما گذرانده باشید و ما رو حلال کنید..
با آرزوی موفقیت برای جناب عالی....
پاسخ:
سپاس از لطف شما
go and do not return
پاسخ:
کالم داون بادی آی دنت وانا کام بک تو دت اسکول انی مور...
گود لاک
به راستی که معلمی به بزرگواری شما در طول عمرم ندیدم
پاسخ:
سپاس از لطف شما
شما هم ما رو حلال کنید به خاطر کم کاریمون تو سال تحصیلی و موقعی شروع به درس خوندن کردیم که خیلی دیر بود...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.