دبیرستان علامه حلی 8 تهران

ما این جاییم...
دبیرستان علامه حلی 8 تهران

این وبلاگ برای تمامی سمپادی هاست...

خصوصن بچه های سمپادی حلی8-ای...

آخرین نظرات

تقویم میلادی

عیدانه - تصاویر نگارش

پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۵۴ ب.ظ

عیدانه - تصاویر نگارش


دریافت یکجای تصاویر نگارش
عنوان: تصاویر نگارش
حجم: 1.19 مگابایت



۹۳/۱۲/۲۸
حامد مشفق آرانی

نظرات  (۹)

سلام . من یه بار نظر گذاشتم انگار قبول نشد. میگم من dvd مو امروز گذاشتم ، کار نکرد . یکمی از تکالیف مونده . چیکار کنم؟ لطفا سریعتر بگید. مرسی
پاسخ:
سلام... از بچه ها مقدار تکالیفی که باقی مانده است را بگیر...
سلام . من تا دیشب dvd م کار میکرد. الان که میزنم کار نمیکنه . روی همون کامپیوتر و 3و4 تا از کامپیوتر های دیگم انداختم بازم اصلا نیاورد. چیکار کنم؟ یه کمی از تکالیفم مونده ):
پاسخ:
سلام... از بچه ها مقدار تکالیفی که باقی مانده است را بگیر...
استاد مشفق این تستیا جواب تشریحیشون واجبه مثل ریاضی و ...

تو را من چشم در راهم (نیما یوشیج)

تو را من چشم در راهم ...

تو را من چشم در راهم شباهنگام

که میگیرند در شاخ تلاجن سایه ها رنگ سیاهی

وزان دل خستگانت راست اندوهی فراهم ،

تو را من چشم در راهم .

شباهنگام ، در آن دم ، که بر جا ، دره ها چون مرده ماران خفتگان اند :

در آن نوبت که بندد دست نیلوفر به پای سرو کوهی دام ،

گرم یاد آوری یا نه ، من از یادت نمی کاهم ،

تو را من چشم در راهم
حافظ گشوده ام و چه زیباست فال تو
حتما قشنگ می شود امسال حال تو
با آن زبان فاخر و ایرانی اصیل
فرخنده باد روز و شب و ماه سال نو
سال نو مبارک
۲۹ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۲۵ کیارش بهاری
سلام
١ عیدتون مبارک
٢ سی دی من خالیه
پاسخ:
سلام...

عید شما هم مبارک...

با یکی از بچه ها هماهنگ کن که تکالیف PDF رو برایت ارسال کنند و بقیه اش که کلیپ و فیلم و این هاست رو بعد از عید بیا بگیر...
ba salam va tabrike pishapish be monasebate eyde noruz , jenabe moshfegh man printer nadaram haghighatan ( be zure computere hamsaye ham be DVD rom dastersri peyda kardam ) mishe man javabe tamrinaro ru barge A4 benevisam biaram ya hatman javab soalo ina bayad baham bashe ?
پاسخ:
مشکلی نیست می تونی بنویسی...
سال نو پیش پیش مبارک;) اقای مشفق من این تستا و تمرینا رو پرینت گرفتم میشه توی خودشون بنویسم تحویل بدم یا باید تو ورق جدا
پاسخ:
مشکلی نیست... فقط یه جوری بعد عید تحویل بده دیگه...
سال نو پیشاپیش مبـــــــــــــــــــــــــــــارک
امیدوارم در سال 94 به همه ی آرزوهاتون برسین!
پاسخ:
بر شما نیز هم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.