دبیرستان علامه حلی 8 تهران

ما این جاییم...
دبیرستان علامه حلی 8 تهران

این وبلاگ برای تمامی سمپادی هاست...

خصوصن بچه های سمپادی حلی8-ای...

آخرین نظرات

تقویم میلادی

نفرات برتر آزمونک 4 فیزیک پایه اول + تکالیف عید

چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۲۷ ب.ظ

باسلام خدمت دوستان عزیزم 

پیشاپیش سال جدید رو بهتون تبریک میگم و  امیدوارم سالی پر از موفقیت و شادکامی در پیش رو داشته باشید.

ابتدا نفرات برتر آزمون امروز رو اعلام میکنم و سپس توضیحاتی من باب تکالیف میدم

 

نفرات برتر:

1- سالار یوسف زاده     75.86      102

2- پارسا اسفندیاری     64.36      103
3-  مرتضی ح . مرزایی  59.77      103


4- آرین بنای شاهانی   58.62      103

5- آرش گیتی فر          55.17     103

6- میلاد جاویدامین      54.02      101

6- امید رحمتی          54.02       101

8- علیرضا بهلول بندی  52.87      102

9- امیر محمد محمدی  50.57      102

9- علی امامی           50.57      103

 

ضمنا به دلیل برگزاری آزمون در روز بعد از چهارشنبه سوری (که بس ناجوانمردانه بود ) این سری هیچ کس جریمه نمیشود و لازم به خرید شیرینی نیست.

 

در مورد تکالیف عید هم چهار سطح بندی برای شما دانش آموزان عزیز با توجه به نتایج امتحانات پیشین و جدیدتان در نظر گرفته شده است که به شرح زیر میباشد.

گروه الف : انتخاب و پاسخ به 25 سوال دلخواه از 100 سوال

گروه ب : انتخاب و پاسخ به 50 سوال دلخواه از 100 سوال

گروه ج : انتخاب و پاسخ به 75 سوال دلخواه از 100 سوال

گروه د : پاسخ به تمامی 100 سوال

 

تاریخ و شرایط تحویل:

94/01/15 ساعت 9.15 صبح تحویل به آقای سلطانی با توجه به گروه بندی (الف ، ب و...)

نوشتن تکالیف بر روی کاغذ A4 ویا کلاسور در قطع A4 الزامیست.

اعلام گروه بندی در ادامه مطلب...

 

 

گروه الف:

سالار یوسف زاده
پارسا اسفندیاری
سیدمرتضی حاجی میرزایی
آرین بنای شاهانی
آرش گیتی فر
میلاد جاویدان
امید رحمتی
علی رضا بهلول بندی
امیرمحمد محمدی
سیدعلی امامی
رضا کوهی
بهراد افشاری پور
علی احمدی
مهرداد حلالی
امیرحسین خوش نویس
محمدحسن شجاعی
رضا  محمدصالحی
محمدعلی ازگلی
محمد کاشی پزها
حامد لطفی کاظمی
پویان ناصر

محمد رضا  فلاحتی

گروه ب :

امیرحسین یونسی
احسان مظلوم
علی حکیمی
پرهام شایان
آرش اخوان خداشهری
علی آل آقا
آرش امینیان
کیارش میرسعیدی
سپهر مهدی پور
محمد پورهوشمندی
پویا جعفرزاده
متین صفاریان
محمدرضا مونسان
امیرحسین رحیمی
محمد امین رضوی
شایان کندزی
شایان ابراهیمی
ارشیا سلیم
امیرمحمد یوسفی
محمدحسین عباسی
امیرپارسا سلطان پور
محمدمهدی شیخی
علی اسلامی پور
کیارش بخارائی نیا
محمدمهدی نصرتیان
امیرحسین حصاری
 
گروه ج: 
علی جاویدامین
آراد کوثری
محمدمسعود سپیددست
مصطفی سلمانی نژاد
احمد معصوم نیا
امید بهرامی
امیرعباس عزیزی
سیدمحمدمهدی مطلبی
امیر عباسی
ساسان وهاب
علی رضا کاظمی
پوریا محسنی
آرمان اکبری
امیرحسین روناسی
فربد غلامی
امیرحسین باقرزاده
محمدصادق احمدنژاد
احمدرضا امین زاده
سیدعلی قانعی
مهدی یوسفی جبلی
احمدرضا بندری
حمیدرضا حیدری
سهند حیدری
محمدمتین صادقی
مهدی نادری
روزبه  امیری
عرفان نوری
مهیار توکلی
سینا احمدی
سپهر کتابی
محمدحسین عزیزی
متین عباسی
آتبین شاه مرادی
سیدامیر محمدی
سینا اکبری
امیرعلی مهرپرور
مصطفی اقبال
ارشیا بهنام نیا
علی رضا خادمی
علی شمعی غیاثوند
حمیدرضا اسماعیلی
آرین سیفی
   
   
 
گروه د: 
 
علی پورقبادی
محمدرضا محمد یاری
 
ضمنا ساعت 21 هر شب کلاه قرمزی فراموش نشود!
 
موفق باشید

 

۹۳/۱۲/۲۷
امیر حسینی پور

نظرات  (۱۸)

سلام !
آقا سوالای 1 تا 50 رو بنویسم یا به طور اختیاری 50 تا سوال ؟
پاسخ:
سلام قبلا به این سوال پاسخ داده ام
چرا به دوره سه ای ها مشق دادید
ولی به دوره 2 ها ندادید


این عین دیک تاتوری و ظالمی و نامردیه!
پاسخ:
به هر دوره متناسب با وضعیت خودش تکلیف داده میشود.
کلاه قرمزی
salam.shenidam ke esm shoma aghaie hosseinipour ast. haghighat dare?
پاسخ:
؟
مرگ بر دیک تاتور
مرگ بر دیک تاتور
پاسخ:
LOL
۰۱ فروردين ۹۴ ، ۰۹:۳۷ اقبال شیراسب
در جواب :|
شما مطمئنا دومی نیستید و اولید.
چون پارسال هم تکالیف خیلی بود.
پاسخ:
فیزیک پارسال تکلیف داشت؟! اختیاری بودا ؟!
پارسال به ما عید تکلیف ندادید چه کیفی کردیم :)
چرا امسال حال این بنده خداهارو گرفتید :|
پاسخ:
وضعیت پارسال با امسال بسیار متفاوت تره :)
سلام
ممنون لابت لغو جریمه ها من شب قبلش تا ساعت 12 بیرون بودم ونتونستم حتی 1 کلمه درس بخونم
قول جبران در آزمون های بعدیو میدم
✨پیشاپیش عیدتون مبارک ✨
پاسخ:
انشالله ، سال نو شما هم پیشاپیش مبارک
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۱۷ دستتون درد نکنه بابت انتخاب دلخواه
دستتون درد نکنه بابت انتخاب دلخواه
پاسخ:
خواهش میکنم
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۰۷ جواب بدید لطفا
سلام آقا
تو dvd گفته سری آ سوال 1 تا 25
ولی شما نوشتید 25 تا دلخواه
یعنی ما چیکار کنیم دلخواه یا 1 تا 25؟
پاسخ:
سلام نظرم عوض شد، به عنوان عیدی گفتم به دلخواه، سوالات رو انتخاب کنید و حل کنید.
نوشتن صورت سوالات الزامیست؟
پاسخ:
خیر 
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۰۱ محمد رضافلاحتی
استاد دستتون درد نکنه ممنون عید شما هم پیشاپیش مبارک
پاسخ:
خواهش میکنم ، مال شما هم 
سلام اگر میشود ادرس میلتونو بدید.
پاسخ:
سلام 
a.hoseinipour@ut.ac.ir
اقای حسینی پور لىاین گروه بندی فقط از روی ازمون امروز بوده ؟
پاسخ:
سلام نه رتبه بندی ها بر اساس میانگین آزمون های قبل و جدیده  که البته ضریب این امتحان بالاتر از بقیه بود. اگر هم اعتراض داری حداکثر تا فردا بهم میل بزن تا وضعیتت رو جدا بررسی کنم
سلام استاد
این چند روزه چکار کنیم که شما رو نمیبینیم و فیزیک نداریم
به قول خواننده معروف :
چه کنم با دل تنها. چه کنم با دل تنها
چه کنم با غم دل. چه کنم با غم دل
چه کنم با این غم. چه کنم با این غم
دل من ای دل من. دل من ای دل من

پاسخ:
سلام امیر عباس

هیچی هر روز بشین مسائل فیزیک رو حل کن و یاد ما باش چراکه ماهم به یاد توییم :))


۲۷ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۵۳ از سلیقتون خوشم اومد
.
پاسخ:
مرسی
۲۷ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۵۱ هر روزتان نوروز
سلام . این رتبه بندیا بر حسب امتحان امروزه! کاشکی میانگین همه ی امتحانارو حساب میکردین.شاید یکی اینو زیاد خوب نداده باشه ولی قبلیا خوب داده باشه
پاسخ:
سلام نه رتبه بندی ها بر اساس میانگین آزمون های قبل و جدیده  که البته ضریب این امتحان بالاتر از بقیه بود. اگر هم اعتراض داری حداکثر تا فردا بهم میل بزن تا وضعیتت رو جدا بررسی کنم
۲۷ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۴۵ ایرج طهماسب
سلام . کلاه قرمزی از ششم شروع می شه...
سال خوبی داشته باشید :-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.