دبیرستان علامه حلی 8 تهران

ما این جاییم...
دبیرستان علامه حلی 8 تهران

این وبلاگ برای تمامی سمپادی هاست...

خصوصن بچه های سمپادی حلی8-ای...

آخرین نظرات

تقویم میلادی

برنامه عید المپیادی ها

دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۳۶ ق.ظ

هو العادل الصبور

 

سلام؛

 

با توجه به اینکه ایام عید زمان بسیار مناسبی برای مطالعه و آمادگی مرحله دوم هست. توجه بچه های ریاضی و زیست و شیمی رو به موارد زیر جلب می کنم:

برای بهره گیری از عید شما می توانید از کلاس های دوره طلائی های دانشگاه شریف استفاده کنید (http://sharifstu.ir/) 

البته من استفاده از شرایط کلاس های المپیاد دبیرستان علامه حلی تهران (4راه لشکر) را توصیه می کنم به دو دلیل:

1. امکان استفاده از آزمون ها بصورت پَک مجزا (باهزینه 50 هزار تومان برای هر آزمون)

2. امکان استفاده از کلاس ها نیز وجود دارد (با هزینه حدودی 600 هزار تومان برای ریاضی، 550 هزار برای زیست و ...)

3. بصورت کامل با هزینه حدودی 850 هزار تومان.

4. برنامه را از اینجا ببینید

5. برای ثبت نام باید تا قبل ازاتمام وقت اداری 4شنبه از سمت دبیرستان علامه حلی تهران (4راه لشکر) اقدام به ثبت نام کنید.

 

متاسفانه به دلیل عدم تخصیص مجوز تشکیل کلاس ها در عید نوروز، بچه های نجومی هم می‌توانند از کلاس های دبیرستان حلی1 استفاده نمایند و تا فردا فرصت ثبت نام دارند...

۹۳/۱۲/۲۵
فواد محمدمقیمی

نظرات  (۱۳)

۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۴۱ خطاب به آقای نقطه
عزیز ذلم شاعر می فرماید..
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود میبری و زحمت ما میداری
پاسخ:
به به...
واقعا گند زدین به عیدمون!
من حساب میکنم روزی باید 5 ساعت رو درس بخونم!
فکر کنین تو عید این همه درس!!!
واقعا خیلی تکلیف دادین
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۱۵ علیرضا یه نجومی
با عرض سلام
اگر امکان داره به صورت غیر رسمی یا رسمی حداقل برای ما هفته ای یک جلسه کلاس رو بزارید که بتونیم با برنامه ی معلما پیش بریم و بدونیم تو اون هفته چه کارایی رو باید بکنیم.
با تشکر!
پاسخ:
قطعا اگه امکان (داشت/داشته باشه) همین کار رو (می کردیم / می کنیم)

برنامه کلاس های حلی(4راه لشگر) در وبلاگ موجود است
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۱۴ المپیاد نجومی
چطوری حلی 1 یا سایر مدارس می تونن کلاس بزارن؟؟اگه تو عید نشه خیلی عقب می مونیم
پاسخ:
چه طوریش به خودشون مربوطه
ما می تونیم حداکثر استفاده رو ازکلاساشون ببریم
اخه شما ما رو مسخره کردید مگه ؟؟
از اول سال هر کاری کردید ما بدون چون و چرا قبول کردیم ولی این شوخی بردار نیست
با این وضعیت فقط ما رو دل سرد میکنین!!

پاسخ:
از اول سال هر کاری کردید برای خودتون کردید
ما هم هر کاری کردیم در جهت کمک به شما بوده و موفقیتتون
حالا نمی دونم این نوع ادبیات کجای این قصه جا داره؟!!!!

۲۶ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۵۶ دوست نداشتم بگم.
ببخشید آقای مقیمی به ما یه درصد حق بدید.
الان هنوز نتابج نیومده. ما چیکار کنیم!؟
الان من بر فرض برم کلاس ها رو و تمرکزم رو بگذارم روی المپیاد و بعدش نتایج بیاد
2 حالت که بیشتر وجود نداره. یا من قبول شدم و یا نشدم
اگر قبول شده بودم مرحله 1 میتونم ادامه بدم و برای مرحله دوم باز هم بخونم
اما اگر قبول نشده باشم چیکار کنم!؟ من تکالیف عید مدرسه رو ننوشتم چون کلاس بودم و همش میخواستم المپیاد بخونم توی عید و مدرسه حتی من رو درک نمیکنه
شاید بینش شما خیلی خوشبینانه باشه و خیلی مطمئن میگید هیچ ضرری نکردید.
اما مدرسه ما رو ـــــــــــــــــــــــــــ
خودم سانسور میکنم که شما زحمتش رو نکشید!

شما به ما تضمین بدید ما پایه ایم.
من واقعا دلم میخواد بشینم توی عید یه استارت درست بزنم.
اما از مدرسه مطمئن نیستم.
پس 730 هزار تومن واسه چی گرفتین؟
ااااااه باو حلی 8 از اینا زودتر تصحیح میکنه!
کلید سوراخ کردن دارن صحیح میکنن؟ سنادم که سایتش باز نمیشه پوکید بدبخت!
با سلام، آیا هزینه کلاس های نوروزی جدا از 730 تومان پول کلاسهاست؟
پاسخ:
بله

در فرم اطلاع رسانی و اعلام هزینه کلاس های مرحله دو با عبارت " هزینه ثبت نام برای کلاس های مرحله دوم در ایام سال تحصیلی (بجز ایام نوروز)مشخص شده بود
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۲۵ المپیاد نجومی
سلام.لطفا ،خواهشا، بکنیدش از نهم تا دوازدهم...
این فقط حرف من نیست،بقیه ی بچه ها هم همینو میگن
پاسخ:
سلام، کلاس در مدرسه ما برگزار نمی گردد متاسفانه...
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۵۳ نتیجه کی می آید سلام
نتیجه کی می آید سلام
پاسخ:
منتظرانیم ...
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۱۷ سلام نایجه??
نتیجه کی می آید سلام
پاسخ:
سلام

منتظرانیم ...
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۵۹ مهرداد مرادی
سلام
میخواستم بدونم امکان ثبت نام اینتنتی نیست؟
پاسخ:
سلام... فعلن که نه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.