دبیرستان علامه حلی 8 تهران

ما این جاییم...
دبیرستان علامه حلی 8 تهران

این وبلاگ برای تمامی سمپادی هاست...

خصوصن بچه های سمپادی حلی8-ای...

آخرین نظرات

تقویم میلادی

نخستین اطلاعیه رسمی ستاد نمایشگاه

جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۴۶ ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید بابت امتحانات طاقت فرسا (!) خدمت همه ی بچه های مدرسه اعم از دوره یکی و دوره دویی و دوره سه ای !

 

همونطور که امروز آقای سلطانی اطلاع دادند قراره از امروز اخبار نمایشگاه از این طریق به سمع و بصر شما برسه ، و شما میتونید سوال ها ، انتقادها ، پیشنهادها و احیانا تشکرهای خودتونو از این راه به ما منتقل کنید .

 

جا داره همینجا به همه بزرگتر های خودمون توی مدرسه ( دوره یکی ها و دوره دویی ها  ) اعلام کنیم که اونها هم میتونن توی کارای نمایشگاه به اولی ها کمک کنن و اتفاقا بسیار ازشون ممنون هم میشیم !

 

امیدوارم با کمک و تلاش هم بتونیم در انتهای سال یه نمایشگاه به اندازه شان و منزلت حلی 8 برگزار کنیم .

 

ستاد دومین نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی دبیرستان علامه حلی 8

نظرات  (۳۰)

:|
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۱۴ دانش آموز منتقد
آقای ":|" همونطور که آقای سلطانی گفتند شما قانونا حق دارید قانع نشوید.
آهان بله من که قانع شدم ;))
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۳۳ دانش آموز منتقد
لطفا آقای میرسعیدی جواب بده. اگه مردی بگو سی درصد برای چیه؟
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۳۱ دانش آموز منتقد
در ضمن از آقای "!" هم منونم.
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۳۰ دانش آموز منتقد
قابل توجه ":|":
" من عضر میخوام ! "،"علید اخصوص" یا"معضرت" اشکال تایپی اند. شک ندارم اگر کتاب ها رو هم با موبایل تایپ میکردن توی هر صفحه چندصد تا غلط وجود داشت.
احتمالا میخوای بگی چرا خودت اشتباه نکردی؟ لطفا قبل از پرسیدن این سؤال یه نگاهی به مقدار نطرها بنداز.
طرف اولش حرف از رعایت shift+space میزنه و میگه لیاقت دبیرستان علامه حلی غلط نگارشی نیست !
اونوقت مینویسه " من عضر میخوام ! " یا "علی اخصوص" یا "معضرت" (؟!!)
چرا با اعصابه من بازی میکنی ؟!!!! :|
shift+space رو بیخیال برو یه فکری به حال املات بکن :|
دستم داره می لرزه P:
دوستان اسمتونو که عوض می کنید ، آی پی تون که عوض نمیشه :دی
نویسنده می فهمه دوباره شمایید ! :|
اینقد ضایع بازی در نیارید ! :|
پاسخ:
من هم همه ش دارم همین رو گوش‌زد می‌کنم...
حق با دانش آموز منتقد هست.
مطمئنا شما هم از روی شکم دارید جواب میدید و میگید این ها اهمیتی نداره و فقط یه کلاسی به کارتون دادید اما در عمل آن را مهم نمیشمرید در حالی که یک سری آدم بالغ و مثلا با عقل روی کارای شما حساب میکنن و انتظار دارند بعضی چیز ها رو چک کنید.
پاسخ:
سلام...
شما زحمت بکشید پاسخ‌های من را دوباره مرور نمایید و قضاوت نمایید... البته نوعِ قضاوت بر عهده شما و سطحِ فکر شماست...

قضاوتِ نهایی هم بر عهده تمامِ بچه‌ها...
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۵۰ دانش آموز منتقد
ببخشید آقای 101 یادم رفت. از ایشون هم معضرت میخواهم.
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۴۹ دانش آموز منتقد
آقا من از حرفم برگشتم از آقایان m.a.r2000, ARAKKO اووووولی و علی اخصوص استاد سلطانی عضر میخوام.
ولی خودمونیما این دانش آموز منتقد زیاذ هم بیراه نمیگه ها
پاسخ:
طبیعتن هر سخنی اگر بدون حب و بغض باشه حتا اگه انتقاد هم باشه پسندیده است و گرنه با بی احترامی و این ها حرفی شنیده نمی شه...
و البته باز هم نشان می دهد که شما هم همان دانش آموز منتقدی... این کارا برای چیه؟!
دانش آموز منتقد باید گفت همونطور که اطلاعیه دادن راه ورسمی داره انتقاد هم قوانینی داره. اولین و مهم ترین اونها احترام به طرف مقابل است. دوم انتقاد سازندست. گیریم که وعده های تا ممکنی مثل تخفیف نوروزی داده شده ولی تماما من باب شوخی بوده. سوم هم آنست که با تمام رقابت ها ما دوستیم و در رفاقت توهین جایز نیست.
پاسخ:
:) من دچار یک مساله ای شدم فقط که خودت می دونی چی می گم... فقط بعدن بیا با هم صحبت کنیم حتمن...
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۱۴ دوست دانش آموز منتقد
آقای 101 اگه مردی خودت اسمتو بگو
پاسخ:
البت ما سمت مدیریت وبلاگ امکاناتی داریم که خب نشون می ده شما همان نفر قبلی هستی یعنی همان منتقد...
و در ضمن کسی دنبال دعوا نیست فقط احترام...
به نظر من که بهترین آدمایی که می شد برای کادر نمایشگاه انتخاب شدند
آقا اگه دل حرف زدن از سمت خودتو نداری پای بقیه رو وسط نکش دانش آموز منتقد.
پاسخ:
آفرین آفرین...
????????????????
ممنون از این که دوستان به جای من نظر میدهند!!!!!!
پاسخ:
این دوست عزیزمون روش نمی شد اسم خودش رو بزنه احتمالن...
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۴۲ آراد کوثری
من منتقد هنوز قانع نشده ام.
پاسخ:
شما حق داری که قانع نشوی...
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۲۹ دانش آموز منتقد
من از آقای میر سعیدی جواب کی خواهم. آیا تحریک دانش آموزان با تخفیف درست است؟ و آقای اسفندیاری طعمه قرار دادن هم گروهی ها درست است؟
پاسخ:
ببین یک بحث منطقی، یا این حرفی که می زنی توهین مستقیمه به خودت و همه هم دوره ای هایت و این که شعورِ انتخاب و رای دادن ندارید و آدمایِ ستاد هم همین صورت انتخاب شدند که در اون صورت مصداق دعای "اللهم اشغل الظالمین بالظالمین" هستید و پس حقتونه که هم‌چین ستادی داشته باشید... (که البته با توجه به حرف های خودت این حرف رو زدم)

یا این که به نظر من این طور نیست و بچه‌ها این قدر فکر و شخصیت داشتند که متناسب با دیدگاه‌های مختلف، کادرِ نمایشگاه‌شون رو انتخاب کنن...
این که ما از بعضی‌ها خوشمان نمی‌آید یا خودمان رای نیاوردیم دلیل نمی‌شه که بعد انتخابشون بخوایم تخریبشون کنیم (متاسفانه مثل جامعه‌ی ما!!)
بل‌که باید تمام قد پشتشون بایستیم و اگه مشکلاتی هم هست، سعی کنیم با انتقاد درست و کمک به هم دیگه برطرفشون کنیم نه با این حرف‌های خاله‌زنکی!!
این جواب تمام نظراتت...
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۲۶ دانش آموز منتقد
آقای سلطانی انتخابات سالم نبود. میتونم ثابت کنم عوامل دیگری هم در انتخابات دخیل بودند. از جمله آنها ناظم گرامی اند و خود شما و حتی آقای مرادی.
پاسخ:
ببین یک بحث منطقی، یا این حرفی که می زنی توهین مستقیمه به خودت و همه هم دوره ای هایت و این که شعورِ انتخاب و رای دادن ندارید و آدمایِ ستاد هم همین صورت انتخاب شدند که در اون صورت مصداق دعای "اللهم اشغل الظالمین بالظالمین" هستید و پس حقتونه که هم‌چین ستادی داشته باشید... (که البته با توجه به حرف های خودت این حرف رو زدم)

یا این که به نظر من این طور نیست و بچه‌ها این قدر فکر و شخصیت داشتند که متناسب با دیدگاه‌های مختلف، کادرِ نمایشگاه‌شون رو انتخاب کنن...
این که ما از بعضی‌ها خوشمان نمی‌آید یا خودمان رای نیاوردیم دلیل نمی‌شه که بعد انتخابشون بخوایم تخریبشون کنیم (متاسفانه مثل جامعه‌ی ما!!)
بل‌که باید تمام قد پشتشون بایستیم و اگه مشکلاتی هم هست، سعی کنیم با انتقاد درست و کمک به هم دیگه برطرفشون کنیم نه با این حرف‌های خاله‌زنکی!!
این جواب تمام نظراتت...
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۲۱ دانش آموز منتقد
آقا ی سلطانی شما خودتون جای ما بذارین. انصافا میشه در مقابل سی درصد مقاومت کرد؟
پاسخ:
ببین یک بحث منطقی، یا این حرفی که می زنی توهین مستقیمه به خودت و همه هم دوره ای هایت و این که شعورِ انتخاب و رای دادن ندارید و آدمایِ ستاد هم همین صورت انتخاب شدند که در اون صورت مصداق دعای "اللهم اشغل الظالمین بالظالمین" هستید و پس حقتونه که هم‌چین ستادی داشته باشید... (که البته با توجه به حرف های خودت این حرف رو زدم)

یا این که به نظر من این طور نیست و بچه‌ها این قدر فکر و شخصیت داشتند که متناسب با دیدگاه‌های مختلف، کادرِ نمایشگاه‌شون رو انتخاب کنن...
این که ما از بعضی‌ها خوشمان نمی‌آید یا خودمان رای نیاوردیم دلیل نمی‌شه که بعد انتخابشون بخوایم تخریبشون کنیم (متاسفانه مثل جامعه‌ی ما!!)
بل‌که باید تمام قد پشتشون بایستیم و اگه مشکلاتی هم هست، سعی کنیم با انتقاد درست و کمک به هم دیگه برطرفشون کنیم نه با این حرف‌های خاله‌زنکی!!
این جواب تمام نظراتت...
خیلی خوبه که این قدر فعال هستید

خیلی خوبه که این قدر بهتون بها میدن

واقعا قدر مشاورتون رو بدونید

کاش زمان ما یکی بود که این قدر به ما اهمیت می داد
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۰۶ دانش آموزمنتقد
خطاب من به آقایان میرسعید ی و اسفندیاری است.
پاسخ:
آن ها که برای جو دادن بیش‌تر در رای‌گیری و این حرف‌ها بود...

ولی من از سمت همه بچه‌ها این حرف شما رو توهین بهشون و به خودتون تلقی می کنم که منظورتون اینه که بچه‌ها نمی‌توانستند درست تصمیم‌گیری کنند و قدرت انتخاب صحیح نداشتند و فقط به دلیل این چیزهایی که گفتید رای دادند؟!!

۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۵۹ دانش آموز منتقد
غرض از پیش کشیدن بحث لیاقت این بود که توانایی نمایندگان زیر سوال برود. منظورم آنهایی اند که به زور سی درصد تخفیف نوروزی و لواشک رای آورده اند است.
پاسخ:
آن ها که برای جو دادن بیش‌تر در رای‌گیری و این حرف‌ها بود...

ولی من از سمت همه بچه‌ها این حرف شما رو توهین بهشون و به خودتون تلقی می کنم که منظورتون اینه که بچه‌ها نمی‌توانستند درست تصمیم‌گیری کنند و قدرت انتخاب صحیح نداشتند و فقط به دلیل این چیزهایی که گفتید رای دادند؟!!

امیدوارم با زحماتی که می کشید نمایشگاه خوبی رو برپا کنیم...
امیدوارم نمایشگاه خوبی بشه
پاسخ:
به کمک هم ایشالا...
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۱۸ دانش آموز منتقد
چرا نظر های مخالف رو حذف می کنید؟
پاسخ:
خوبی؟؟!!

تا اون جایی که می بینم نظر قبلی شما هم تایید شده و هم جواب داده شده است...

همان طور که قبلن گفتم طبق سیاست های پیشین مبنی بر آزادی انتقاد و صحبت، نظراتی که بی احترامی یا توهین به افراد نداشته باشند، در وبلاگ منتشر می شوند...

در ضمن نظر شما حاوی بی احترامی بود که با این وجود منتشر گردید...
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۱۴ ستاد نمایشگاه
بسیار ممنون از شما دوست گرامی
ما هم امیدواریم که در کنار هم به موفیقت های روزافزون دست بیابیم
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۳۲ دانش آموز منتقد
من وقتی خواندم اطلاعیه فکر کردم چه خبر شده. آقایان ستاد اجرایی این مطلب ارزش حضور در سایت دییرستان علامه حلی8 را نداشت. لیاقت شما در حدی نیست که از شان و منزلت مدرسه ما صحبت کنید. بعلاوه باید اضافه کرد (طبق حرف استاد شیوا) برای اضافه کردن علامت جمع به یک واژه باید به جای space از shift-space استفاده کرد. گمان نمی کنم لیاقت دییرستان علامه حلی8 اشکال نگارشی باشد.
پاسخ:
البته طبیعتن ارزش حضور مطلب و نویسنده در سایت را ما تعیین کردیم و کسی هم به همین سادگی در مورد لیاقت داشتن و یا نداشتن دیگران نمی تواند نظر بدهد...

شما هم اگر حرف، صحبت یا انتقادی دارید به زبانِ نرم به این بچه ها بگویید و نه از دیدِ بالا به پایین... مطمئنم استاد شیوا برای این موضوع اهمیت بیش تری قائل هستند...
ورود شما را به عنوان نویسنده ی جدید تبریک می گوییم
با آرزوی توفیق روز افزون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.