دبیرستان علامه حلی 8 تهران

ما این جاییم...
دبیرستان علامه حلی 8 تهران

این وبلاگ برای تمامی سمپادی هاست...

خصوصن بچه های سمپادی حلی8-ای...

آخرین نظرات

تقویم میلادی

نفرات برتر پایه:
1- مرتضی حاجی میرزایی  (66.7%)
2- آرین بنای شاهانی (65.5%)
3- سالار یوسف زاده (59.5%)
 
4- سید علی امامی (45.2%)
5- امیر محمد محمدی (42.9%)
 
سلام به همه دوستان ؛
ضمن آرزوی ایام خوش برای شما عزیزان ، لازم است در مورد آزمون های دوهفته ای فیزیک به نکات زیر توجه داشته باشید.
 
  • هر امتحانی هم نفرات اول داره و هم نفرات آخر یعنی اگر فقط چند نفر هم شرکت کنند بالاخره یک نفر آخر و یک نفر اول میشود. پس این را بدانید ملاک اصلی ما برای سنجش شما رتبه نیست بلکه درصد شماست.
  • دوستانی که نمره زیر 25% کسب نموده اند از نظر اینجانب شرایط مناسبی ندارند و باید تلاش بیشتری کنند.
  • البته با یک امتحان هم نمیتوان قضاوت کرد پس انتظار میرود دانش آموزان در امتحانات بعدی  جبران نمایند.
  • نمرات مستمر ترم دوم به طور مستقیم از نمرات این آزمون ها تعیین میشود.
  • افرادی که باید شیرینی بخرند، بدانند عدم خرید شیرینی در روز مذکور، به منظور محاربه  تلقی میگردد!
  • افراد غایب در آزمون هم باید با گواهی پزشکی معتبر( نه با تماس اولیا و ...) به آقای نوروزی مراجعه نموده وغیبت خود را موجه نمایند. در غیر این صورت ...
موفق باشید
 
 

نظرات  (۱۱)

واقعا ممنونم
اصلا فکر نمیکردم نظرم رو تایید کنید
mn nazari nadaram vali khodayish aqaye qanbari sarvare mast!!!!dar nahve tadriseshonam hich eybi nadare!!!shoma ham khobin ostad asan narahat nashin :D
واقعا تازه میفهمم فیزیک چه درس خوبیه.
پارسال شما خیلی عزیت کردید.
پاسخ:
اشکال نداره بزرگ میشی یادت میره..

فقط آقای جوشاقانی !
ولسلام با من هم بحث نکنید P:
درس دادن بلد نیستید تقصیر بچها نندازید
پاسخ:
لحاظ میشه...
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۳۱ منتقد منصف
آقا ناراحت نشیدا!!!

من تا حالا بیشتر از 100 ساعت سر کلاس شما بودم . ولی اصلا نفهمیدم.
ولی یه 15 دقیقه آقای قنبری برامون توضیح دادن در مورد عدسی ها همون جا شیر فهم شدم.
به نظرم اگر نحوه تدریستون را عوض کنید بهتره.
فقط قصد انتقاد سازنده داشتم.
پاسخ:
سلام نه واسه چی ناراحت بشم ؟
خیلی هم ممنون بابت انتقاد سازندت ، اما معیار قیاست خیلی معتبر نیست، چون ما هنوز عدسی ها رو که درس ندادیم و ثانیا دروس درس داده شده تا الان هیچ ربطی به مبحث عدسی ها ندارد. شاید شما در فهم بعضی از مباحث ضعف دارید و در بعضی نه!
به هر حال من تلاش می کنم که همه دانش آموزان بهره حداکثری سر کلاس داشته باشند.
 ولی عمده ی مشکلات بچه ها فهم مطالب نیست، حل مسائل میباشد که اونم راه داره.
میشینم پامیشم شاخ نمیشم
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۵۸ من که آخر شدم
من که آخر شدم
شیرینی هم نمیارم
میخوام ببینم کی میخواد چیزی به من بگه
پاسخ:
:))
میخری میاری شاخ نمیشی  (10 مرتبه)
آقا یعنی چه آخه؟؟
شما بگفته بودید یک تا دهو میزارید تو سایت ولی نذاشتید.
لطفا بذارید.
پاسخ:
اولا علیک سلام
ثانیا تصمیمم عوض شد چون درصدهای نفرات بعدی هم خیلی بالا و رضایت بخش نبود

هیشکی از 101 نیست؟
پاسخ:
نمی دونم یه بار دیگه اسم ها رو بخون
سلام.مثلا یکی میانگین درصد ازمون هاش بشه30%،حدودا نمرش برای نیم ترم چقد میشه؟
پاسخ:
ُسلام من ترجیح میدم تا میانترم صبر کنم ببینم شاید فرجی بشه ، شما هم صبر کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.