دبیرستان علامه حلی 8 تهران

ما این جاییم...
دبیرستان علامه حلی 8 تهران

این وبلاگ برای تمامی سمپادی هاست...

خصوصن بچه های سمپادی حلی8-ای...

آخرین نظرات

تقویم میلادی

نتایج انتخابات کادر اجرایی دومین نمایشگاه

سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۱۲ ب.ظ

سلام...

بچه‌های عزیز برای اطلاع از نتایج انتخابات کادرِ اجرایی دومین نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزی دبیرستان علامه حلی 8 تهران فایل زیر را دریافت نمایید:

دریافت
حجم: 2.85 مگابایت

نظرات  (۷)

۰۶ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۲۷ استاد دوست
درود
نخست این که سپاس گزارم از جناب مرادی برای این کار زیبا
دوم خواهشمندم بستری برای انتشار عکس هایی که آقای مرادی می گیرند در تار نوشت یا تار نما فراهم کنید.
سوم (خطاب به جناب سلطانی)
از آن جا که وزارتی که ما با آن سر و کار داریم پرورش را با نام خود یدک می کشد پس خواستارم تا با کاستن از برخی روابط دوستانه به پرورش اندک دانش آموزان فرومایه دوره سوم بپردازید وگرنه زمینه را برای خدا حافظی با آنان آماده کنید باشد که با این کار در سایه آقا از نمود پلیدی و گناه در جامعه کوچک مدرسه بکاهیم و شاهد تربیت آینده سازانی سزاوار فرمان برداری از حضرت عصر باشیم.

به امید فردایی روشن و با درود به ارواح پاک شهدا
منتقد دل سوز شما استاد دوست
این ایده ها قشنگ معلومه مال آقا سلطانیه ها
دست مریزاد
پاسخ:
زحمت همه بود و اجرای خوب آقای مرادی عزیز...
استاد عجب حرکتی زدید خیلی شاخ بود مرسی از این همه کار باحال
پاسخ:
خواهش... گویندگی استثنایی استاد مرادی...
عالی، استثنایی، خفن
با حرکت و با صدای آقا مرادی خیلی حال کردم
پاسخ:
به نظر من هم واقعن خوب بود... دست آقا مرادی درد نکنه...
آقای مرادی عجب صدایی درنا! من فک کردم از رادیو گوینده دعوت کردین. از طرف من از ایشون تشکر کنین.
پاسخ:
حتمن... ما نیز بسیار لذت بردیم...
۰۵ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۱۲ لایییییییک
واقعن از همگی ممنون به خصوص اقای مرادی با گویندگی زیباشون
اقا مرادی لایک
پاسخ:
آقای مرادی استادند...
آقا سلطانی مرسی خیلی خیلی باحال بود
پاسخ:
خواهش می کنم، زحمات دوستان بود... با گویندگی استاد مرادی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.