دبیرستان علامه حلی 8 تهران

ما این جاییم...
دبیرستان علامه حلی 8 تهران

این وبلاگ برای تمامی سمپادی هاست...

خصوصن بچه های سمپادی حلی8-ای...

آخرین نظرات

تقویم میلادی

تبریک به راه‌یافتگان مرحله حضوری حلی‌نت

دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۵۵ ب.ظ

به نام خالق زیبایی‌ها

 

تبریک فراوان به خانواده‌های سمپادی حلی8 

و فرزندان مستعد ایشان،

همچنین دبیران بزرگوار گروه کامپیوتر 

به مناسبت راه یافتن دانش‌آموزان کوشای این واحد 

به مرحله‌ی حضوری نهمین دوره از مسابقات سراسری برنامه‌نویسی حلی‌نت.

********************

 

و اینک به معرفی پیروزمردان مسابقات آنلاین حلی‌نت می‌پردازیم:

 

رده‌ الف: 

1. امیرپارسا سلطانپورغریبدوستی

10313 امیرپارسا سلطان پور

2. محمد مسعود سپیددست

10312 محمدمسعود سپیددست

 

رده ب: 

1. اقبال شیراسب

20209 اقبال شیراسب

2. نوید گل کار

20117 نوید گل کار.png

3. آرش ناصری زاده

20219 آرش ناصری زاده.png

 

این هم لینک سایت حلی‌نت

 
با آرزوی توفیق روزافزون برای این عزیزان
امیدواریم در همه‌ی مراحل زندگی، در کنار خانواده، 
زیر سایه‌ی امام عصر(عج) موفق و پیروز و سربلند باشند.
دعای خیرتان بدرقه‌ی راه این عزیزان در مرحله‌ی حضوری که روز 5شنبه 23بهمن برگزار خواهد شد.
ان‌شاءالله...
۹۳/۱۱/۲۰
حامد مشفق آرانی

نظرات  (۱۱)

آفرین هم مشکل داره تایید نمیشه؟!
پاسخ:
خیر... یه چند روزی نبودیم...
آفففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففرین
سلام .
اقا بنده سوالی برام اومده توی برگزار کننده های این مسابقه حلی نت
آقای جوان . نصرتی . علی آبادی(معلم پارسال) . یوسفی تبار . و...
بودند
یعنی دقیقا معلم های ما.
اینان راه موفقیت رو میدوند پس چرا به ما دارن وب درس میدن!؟
اینا دقیقا مسئولین حلی 1 هم هستند اما اون جا پس چرا ++c یاد میدن!؟
من احساس میکنم ما رو موش آزمایشگاهی قرار دادی.
آقا خب با ما هم ++c کار کنید. یعنی چی وب!؟
آخر وب رو میخواین بهتون بگم!؟ منی که این همه قالب و کد زدم آخر امتحان میشه باید معلم به من بگه اینا رو خودت نزدی و کپی کردی !
چرا!؟ چون درسی که ایشون نداده بودند رو هم من بلد بودم و استفاده کردم.
و برای تک نک کد هام جواب گو باشم . چون وب این قدر درسش مسخره هست که توی یه پروژه که میخوایم تحویل بدیم راحت میشه یه ctrl+u زد. شما میخواین بفهمید!؟
کی میخواد بفهمه؟!
اما ++c این طوری نبود
در ضمن الان میخواید بگید گروه کامپیوتر برنامه اش برای امسال این بوده!؟
من باید بهتون بگم کلک بدی از اینا خودید.
دارن با مدرسه شما این کار رو میکنن.
من میخوام یاد بگیرم. من میخوام ++c رو کار کنم . پارسال هم تا جایی که تونستم از معلممون سوال پرسیدم. وب رو کلا من توی 6 ماه توی راهنمایی خودم یاد گرفتم. همش دلقک بازی هست. برنامه نویسی اصلی رو شما توی c میتونید ببنید
دقیقا راهی که المپیاد کامیپوتر بهتون داره میگه . دقیقا راهی که باید برای حلی نت طی کنید. راهی که برای کانتست ها ی جهانی نیاز داری .
راهی که آقای جوان میدونن درسته . راهی که آقای علی آبادی میدونستند چی بود و میخواستن برنامه نویسی پیشرفته به ما ها یاد بدن که همین مدرسه باهاش مخالفت کرد و امسال هم در جمع معلم ها نیستند.
شما هم به جای این که یه جمله مثلا "کوبنده" به من بگید به مفهوم وبلاگ بودن اینجا و پیشنهاد دادن فک کنید. من یه بار دیگه هم به شما ها همون اول گفتم
اما الان بازم میگم. راه درست اونه. و شما میدونید . منم میدونم. معلم ها هم میدونن . پس چرا!؟
حلی 3 تهران سابقه کارش تقریبا مثل ما هست. اما سوالی که برام پیش میاد اینه که اونا چیکار کردن!؟ معلم """"""""""" که توی این مدرسه هم هستند اون جا هم بودن . همونی که به همه 6 میده.
اون جا 5 تا اولیا میان اعتراض میکنن و معلم رو یکم کنترل میکنن
اما این جا چی!؟ اصلا انجمن اولیا داریم؟ راستی چرا 2 جلسه هم از اول سال نداشتن!؟ آهان به من مربوط نمیشه! آخه این قدر مشکلات اینجا اساسیه که این توش گم میشه.
اولیا باید نظر بدن که چی درس داده بشه . فقط نظر گروه کامپیوتر نباید مهم باشه.
داشتم در مورد حلی 3 میگفتم.
چیکار کردند ؟ چه سیاستی پشت این قضیه بوده که شما توی هر مسابقه ای از حلی نت. بیان . کودفورسز . المپیاد (همه موضوعات) اسم حلی 3 رو اون بالا میبیند!؟
بودجه به ما کم میدن!؟ نه این بهونه های اقای پورملک هست.
معلم های کامپیوتر ما بهترن. کنترلی روشون نیست.
آقای مشفق شما هم راه درست رو نمیدونید؟ من براتون باید پیام بگذارم!؟
شمایی که خودت یه پا کامپیوتر کاری باید بیام ازتون سوال کامیپوتری بپرسم شما هم نمیدونستی امسال برای پیشرفت و پیشرفته کار کردن برنامه نویسی باید ++c بخونیم!؟
میخوام رتبه 6 ام حلی نت رو بهتون معرفی کنم. یه گروهی بود از حلی 3 . چرا!؟
چون که 3 سال کامیپوتر کار کردن. الان برای من کلاس میگذاشتید من مطمئن باشید جواب زحماتتون رو میدادم
راه درست رو اون ها رفتند و میروند و خواهند رفت و ما فقط در توهم این موضوع که کادر آموزشی ما از حلی های دیگر بهتر است میمانیم. بله بهتر است!؟ این است برتری ما.
کل دست اند در کارای حلی نت در مدرسه ما هستند اما به ما وب درس میدن!؟
عجیب نیست!؟ کمی باز نگری اساسی...

با تشکر
پاسخ:
سلام...
شما خودتان کمی فکر کنید متوجه می شوید که چرا؟؟

در ضمن اطلاعاتتان بسیاری اش غلط است... به صورت حضوری در مدرسه صحبت می کنیم...
به قوله قدیمیا بترکه چشم حسود ( اصلن منظورم شما نبودی جناب خخخخخخ )
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۳۱ ـــــــــــــــــــــــ
خخخخخ اگه شما خودت رو خیلی قوی میدونی بدون قوی تر از شما هم که قبلا با پایتون و php هم کار کرده بودن نیومدن بالا.شما کار خاص رو چی میدونید من خبر ندارم ولی اینکه از
کل مدرسه 5 نفر اومدن بالا یعنی کار خاص.
مسابقه ی آشغالی کجا بود عزیز من ؟!!!
یه ضرب المثل هست که میگه : " گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف پیف بود میده !! "
فک کنم این ضرب المثل شامل حال شما میشه ! :|
شما اگه یه ذره معرفت داشتی به دوستانی که به مرحله ی بعد این مسابقه راه یافتند یه تبریک میگفتی یا حداقل ارزش کارشونو پایین نمیاوردی !!!
این همه نفر دیگه هم قبول شدن ؟!
خب شما هم اگه مهارتشو داشتی می رفتی !
با این غرور و اعتماد به سقفی که تو اری یقینن میتونستی ;)) شک نکن


ایول خسته نباشن...ان شالله موفق باشن
پاسخ:
ان شاالله
مطمئنا منم توی این مسابقه آشغالی میرفتم قبول میشدم.
آخه مگه کاره خاصی کردن؟
این همه نفر دیگه هم قبول شدن
پاسخ:
حقیقتا اگر به خودتون این همه اطمینان داشتید حتما شرکت می کردید. برای موفقیتشون دعا می کنیم و باز هم تبریک میگیم.
٥ نفر کم نیست ایا؟!
پاسخ:
خوب است...
مبارکه
ماشالا بچه ها ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.