دبیرستان علامه حلی 8 تهران

ما این جاییم...
دبیرستان علامه حلی 8 تهران

این وبلاگ برای تمامی سمپادی هاست...

خصوصن بچه های سمپادی حلی8-ای...

آخرین نظرات

تقویم میلادی

پایه اوّل: سرفصل آزمونک عربی شنبه 25 بهمن

يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۱۲ ب.ظ

سرفصل آزمونک عربی روز شنبه 25 بهمن:

درس های 7، 8 و 9 + داستان علی کوجیا

نظرات  (۶)

با عرض سلام خدمت اقایان سلطانی و تاجیک
باید یک چیزی را یاداوری کنم آن هم اینکه کلاس 101 در درس عربی ( که قبلا یکشنبه ها بوده)چند جلسه تعطیل شده و بعد از تغییر برنامه در هفته گذشته یک جلسه دیگر هم عقب افتاده. لازم است بیان کنم این کلاس در درس عربی بسیار عقب تر از کلاس های دیگر است(به خصوص در داستان علی کوجیا ) و لطف کنید و در مورد امتحان فردا تدبیری بیاندیشید.
AQAye hosseni poor chra taklif haro qarar nadadan??????masolin?????????
پاسخ:
اگر قرار ندادند حتمن نمی خواستند دیگر...
Agha mn nemifahmam yanichi dastan ali kojia
Mesalan mikhan began ali kojia ki bod va chekard
آزمون تستیه؟؟
پاسخ:
ممکنه...
سلام
آیا روز شنبه امتحان دیگری هم داریم ?
یانه
پاسخ:
سلام...
آزمونک هماهنگ فقط عربی...
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۰۲ من عربی نمیخونم ولی عربی خوانان را دوست دارم
آقا خواهشاً امتحان سیمبرون عقب بندازید

آقای اسماعیلی ما هرچی اسرار کردیم گوش ندادند

و در آخر خواهش میکنم از آقای رخشانی خواهش کنید معلمی ما را بدست بگیرند
ما اصلاً از دبیری آقای اسماعیلی راضی نیستیم

با تشکر
پاسخ:
امتحان هماهنگ شنبه فقط عربی است... در ضمن اگر شیمی به صورت کلاسی داشته باشید حتمن در این چند روز تعطیلی فرصت مناسبی برای مطالعه داشته اید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.