دبیرستان علامه حلی 8 تهران

ما این جاییم...
دبیرستان علامه حلی 8 تهران

این وبلاگ برای تمامی سمپادی هاست...

خصوصن بچه های سمپادی حلی8-ای...

آخرین نظرات

تقویم میلادی

هو الصبور


سلام؛


با توجه به اطلاعیه‌ی باشگاه دانش پژوهان جوان مهلت ثبت نام تا روز 4شنبه مورخ 8 بهمن ماه 93 تمدید شد.


لینک خیر 

۹۳/۱۱/۰۳
فواد محمدمقیمی

نظرات  (۵)

با سلام . می خواستم راجب برنامه این هفته ی المپیاد زیست بپرسم چون آقای مسیبی قرار بود برنامه ی کلاس ها و امتحان های مارو رو سایت بزارن و الان برناممون رو نمی دونیم
سلام
فکر کنم منم ثبت نام المپیاد نشدم
۰۴ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۱۰ محمدحسین حیدرزاده
سلام.
من هنوز ثبت نام نشدم و همچنان مشکل کد ثبت وجود دارد.
با تشکر
۰۴ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۲۳ کوشا مولوی
من هنوز ثبت نام نشدم
چه کنم؟!!!!!!!!
پاسخ:
همین الان پی‌گیری می کنم
غلط املایی ؟! ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.