دبیرستان علامه حلی 8 تهران

ما این جاییم...
دبیرستان علامه حلی 8 تهران

این وبلاگ برای تمامی سمپادی هاست...

خصوصن بچه های سمپادی حلی8-ای...

آخرین نظرات

تقویم میلادی

 سلام

دانش‌آموزان و اولیای محترم پایه دوم برای اطلاع از آزمون 7 بهمن پیشرفت تحصیلی سمپاد به ادامه مطلب مراجعه نمایید:

 

دریافت
عنوان: سرفصل آزمون پیشرفت تحصیلی سمپاد 7بهمن93- پایه دوم
حجم: 129 کیلوبایت

 

نظرات  (۵)

۰۷ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۱۳ جمال زاده زنده است!
با سلام و خسته نباشید.
متذکرم که حقارتم رخصت وارد آوردن ایراد به چنین مدرسه ای را نخواهد داد، لیک...
40 رویه تکلیف ریاضی آن هم در 2 روز و سوالات هندسه به آن مشقت (تازه با صورتتتت) و 4 درس خسیس که باید مطالعه می شد تا آبروی مدرسمان حفظ شود -که یکی از آن 4 تن نمره نیم ترممان را رقم میزد- از مردانگی (مورد داشتیم از انسانیت) به دور است!
حال آنکه امروز ملتفت شدیم به زودی آزمونک ریاضی در پیش است (آزمونک از کل کتاااب) که خود گره تنی از ما گشود.
همین ما را بس تا به اکنون محصلان پایه دوم کارنامه دریافت ننمودند و قص علی هذا...
بنده حقیر ارادت تام به همه مدرّسین و محصّلین را دارم لیکن متن فوق هیچ نبود جز برائت جنایت !
با عرض سلام و خسته نباشید . فیزیکو دقیقا باید چی کار کنیم. تا نور می آید و همچنین درس 3 تا آخر می آید.
پاسخ:
بخوانید از خوشخوان...

سلام. خسته نباشید. اقا من هر چی تلاش می کنم تو المپیاد ثبت نام کنم نمی شه. می گه اصلا تو مدرسه ثبت نام نشدم. اقا خواهشا پیگیری کنید منو دوستای دیگه از یکشنبه بهتون گفتیم
پاسخ:
سلام... فردا بیاید مدرسه با اطلاعاتتون...
سلام
شرمنده منتها میخواستم بدونم کی کارنامه میدید؟
پاسخ:
سلام... به زودی اعلام می کنیم...
سلام بی زحمت ایمیلتون رو بدید. یه ایمیلی که سریع جواب میدید رو بدید .
در ضمن اول نیستم . پایه دوم هستم و یه سوالی در مورد ثبت نام در حلی نت دارم که نمیشه اینجا پرسید
پاسخ:
sadra.soltani-at-gmail.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.