دبیرستان علامه حلی 8 تهران

ما این جاییم...
دبیرستان علامه حلی 8 تهران

این وبلاگ برای تمامی سمپادی هاست...

خصوصن بچه های سمپادی حلی8-ای...

آخرین نظرات

تقویم میلادی

پایه اول: جزوات دینی نیم سال اوّل

شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۰۳ ب.ظ

دانش آموزان پایه اول برای دریافت جزوات مربوط به درس دینی به ادامه مطلب مراجعه نمایید:

 

دریافت
عنوان: امتحانات دینی پایه اول در طول ترم اول 93-94 (میان ترم و کلاسی)
حجم: 1000 کیلوبایت

 

دریافت
عنوان: ترجمه آیات درس دینی پایه اول ترم اول
حجم: 1.6 مگابایت

 

پیام آیات در فرومی که سپهر مهدی پور عزیز ایجاد کرده است و قرار است بعد امتحانات رونمایی شود، قرار گرفت:

می توانید از این‌جا مشاهده نمایید...

 

یا از فایل پایین دریافت نمایید...

دریافت
عنوان: پیام آیات درس دینی پایه اول ترم اول سال 94-93
حجم: 713 کیلوبایت

 

 

 

نظرات  (۶)

۱۳ دی ۹۳ ، ۱۷:۰۸ الله اکبر
سلام
آقا قرار بود آقای کاویانی از بعضیا مجدداً امتحان قرائت بگیرند
منظورم از بعضیا همان هایی هست که زیاد امتحان قرائت سر کلاسشون رو خوب ندادن
همان إنسان های حنیف
الان تکلیف این إنسان های حنیف چه میشود
لطفاً رسیدگی کنید
با تشکر
پاسخ:
سلام... اولین جلسه پس از ترم...
لینک اصلی را چه زمانی میگذارید؟
پاسخ:
گذاشته شده که...
من در انجمن گفته شده ثبت نام کردم ولی زمانیکه میخواهم فایل را دریافت کنم به صفحه اول برمیگردد
پاسخ:
لینک اصلی قرار می گیرد...
من در انجمن گفته شده ثبت نام کردم ولی زمانیکه میخواهم فایل را دریافت کنم به صفحه اول برمیگردد
پاسخ:
لینک اصلی قرار می گیرد...

البته میان ترم رو علیرضا گذاشته بود ندیدم
با تشکر
پاسخ:
سلامت باشید...
سلام
سوالات امتحان میان ترم مربوط به پایه دوم آقای فراهانی هست
لطفا اصلاح بفرمایید
با تشکر
پاسخ:
از آن یکی فایل، برای علی رضا را دریافت نمایید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.