دبیرستان علامه حلی 8 تهران

ما این جاییم...
دبیرستان علامه حلی 8 تهران

این وبلاگ برای تمامی سمپادی هاست...

خصوصن بچه های سمپادی حلی8-ای...

آخرین نظرات

تقویم میلادی

اتمام حجت با شیمی دانان (!؟!؟!؟!)

دوشنبه, ۸ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۱۳ ب.ظ

هو الجبّار


سلام؛


از آنجاکه بچه های شیمی به حمدلله گوی سبقت را از همگان ربوده و خود برنامه ریزی قهار در امور تحصیلی و المپیاد و ... هستند و  الزامی برای شرکت در آزمون ها احساس نمی کنند.

لذا ما نیز بیش از این خود را به زحمت نینداخته و کاسه داغ تر از آش نمی شویم و تمام آزمون های آمادگی ادوار گذشته را لغو کردیم.


پس با خیال راحت به برنامه های خود برسید باشد که رستگار شوید.


دعای خیر ما بدرقه راحتان.

و من الله توفیق

۹۳/۱۰/۰۸
فواد محمدمقیمی

نظرات  (۲۱)

عیب نداره ، شاید همین قد عقل دارن که جلو جمع همدیگرو ضایع کنن !
دست خودشون نیست ...
پاسخ:
اون وقت شما چه قدر فهم دارید دقیقن با این جمله؟!!
۱۳ دی ۹۳ ، ۱۵:۰۱ علیرضا یه نجومی
به نام خدا
1.از بچه های سوم خواهش می کنم که به جای استفاده از کلمه ی "دشمن" چیز دیگه ای بکار ببرن.و سعی کنن به ما کمک کنن تا این که جلوی ما رو بگیرن و وقتشون رو تلف کنن.

2.اگر قراره توی المپیادیا (تذکر یا) اختلافی باشه سعی بشه بقیه نفهمن و بین خودمون حل بشه... چون همون طور که "مسول رده ب" گفتن اگر قرار اتفاق خوبی بیفته از توی همین کار گروهی ها نشات میگیره.پس هر چقدر وضع کار گروهی تو المپیادیا خراب تر باشه احتمال این که ما هم سال دیگه کلاس نداشته باشیم بیشتره.

3.اگر مشکلی هست باید درست بیان بشه.یعنی سعی کنید روی انتخاب کلمات دقت کنید تا الکی مشکل پیش نیاد.

4.دوستایی که این گونه مشکلات رو می بینن باید وضیفه ی خودشون بدن که تذکر بدن و از جر و بحث جلوگیری بکنن.نه این که بخندن!!

5.اگر به کسی بر خورده یا جایی تند حرف زدم عضر خواهی می کنم.
۱۳ دی ۹۳ ، ۱۴:۰۹ بعدا میگم
مرسی ازهمتون بجه ها....!!!!
مردم از خنده....
دبستانو یادم نیست ولی یادمه پیش دبستانی بعضی وقت ها که حوصلمون سر میرفت از این کارا می کردیم...
من المپیادی نیستم ولی واقعا خجالت بکشید رفتاراتونو آدم فروشیاتون واقعا زشته....!!!!!
درود بر آقای دشمن....

تو طلایی بودی گرچه بت ظلم شد..
ولی برای ما از طلاهم بالاتری!
پاسخ:
برای ما که دیگه هیچی اصن تو حرف نمی گنجه... طلایی بودن به قلبه...
انقدر اختلاف وجود داره که دیگر نیازی به دشمن نیست.ما کلاس نداشتیم اینقدر هم ادعا نداشتیم اما حداقل اینقدر معرفت داشتیم که ابروی همدیگر رو پیش مسئولین مدرسه نریزیم.دوست عزیزی که می گی به شما ربط نداره یادت باشه بچه های دوره 1 بودن که با اصرار هاشون و پیگیری هاشون باعث شدن مسئولین مدرسه به فکر المپیاد باشن و گرنه تا الان اسمی از المپیاد در مدرسه باقی نمانده بود.قدر دان این کلاس ها باشید چون افراد زیادی هستن که دوست داشتند جای شما باشن.شاید اگر با چند تا از بچه های شهرستانی صحبت کنید و وضعیت اونا رو با خودتون مقایسه کنین این دعوا ها رو کنار بگذارین.
دشمن شما
پاسخ:
سلام... بچه ها همه باید به هم کمک کنند...

البته برنامه مسئولین حال حاضر مدرسه همیشه اهمیت به المپیاد بوده و ارتباطی به پیگیری های بسیار خوب شما ندارد چون در مدارس دگر هم به همین صورت بوده و هستند...

و البته بچه ها هم باید قدر بدانند و زحمت بکشند...
از دو تیم جنگجو متشکرم.
اقا من میگم جمع شید مدرسه با چوب چماق همدیگرو بزنید.
هیجانش بالا تر میره .
واقعا من تو وقت استراحتم میام می بینم کی چی گفت می خندم.
یکم بزرگ شید.

بس دیگه ! بچه بازی تا چه حد !!!!!!!
کسی بیاد اینجا اینارو بخونه فک میکنه اینجا دبستانه !!! :(
پاسخ:
موافقم
۱۱ دی ۹۳ ، ۱۲:۱۸ علی اکبر احمدی
سلام .
من قصد داشتم بدون بی احترامی انتقاد کنم و این که اگر هم کسی از من ناراحت شد بیاد به خودم بگه یا اینکه روی سایت مودبادنه حرف بزنه اما مثل اینکه دوستان تلاش دارند عفت کلام رو کنار بذارند و هر حرفی دارند بزنن پس من یکی دیگه پیغام نمیذارم امیدوارم آقایون از کارشون دست بردارند و همچنین می بایست اضافه کنم که بله کتاب هارو ما برداشتیم اما با موافقت مسءول و آقای اسفندیاری و همان موقع هم گفتیم هر کی شکایت داره بره به آقای اسفندیاری بگه واقعا این رفتار شایسته نیست.
پاسخ:
این کارهاتون (بصورت کلی) من رو یاده دوران پیش دبستانیم می اندازه :(
واقعا این رفتارها شایسته نیست.
۱۱ دی ۹۳ ، ۱۲:۰۳ محمدحسین حیدرزاده
دوستان با هم خوب باشید یا حداقل برای حفظ ظاهر در عموم با هم درگیری لفظی نداشته باشید.
آبروی ما در خطر است ...
علیکم بالاتفاق.
پاسخ:
موافقم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آقای اح*** من ادبیات فارسی خیلی خوبی ندارم که بدونم غره ینی چی
ولی این رفتار من از رفتار تو آقای **** **** بهتره که موفقیت های خودتونو با جلوگیری از موفقیت دیگران بدست میارین
شما اگر انصاف داشتین همه کتابای المپیادو قبل از اینکه بیاد توی کتابخونه نمیبردین تا کسایی که نمیتونن اونا رو بخرن ( و ما هم یکیشون ررو توی کلاس المپیاد شیمی داریم ) بیادو اونا رو ببره
برو اول مشکل خودتو برطرف کن بعد بیا اینجا از ما ایراد بگیر
این پیامو لطفا سانسور نکنین
پاسخ:
بچه ها بچه ها !!!!
من واقعا تعجب می کنم از برخی رفتارها :(
وقتی که میام تو کلاس تون و بهتون می گم قراره با هم درس بخونیم و با هم رشد کنیم منظورم دقیقا اجتناب از این برنامه هایِ، من خوبم ولی تو نه! و من خیلی خفن‌م ولی تو چی؟!! و ... بود.
حواسمون باشه المپیاد، کنکور و ... هر کدوم فقط و فقط یه بخش کوچیک از زندگی هستند و قسمت عمده زندگی بر پایه روابط اجتماعی و تعاملات اونه پس برای عبور از یه مسیر کوتاه (شاید هم کم اهمیت) به هم بد نکنیم و واسه هم زیرپا نکشیم. که روزگار می گذره و اون چیزی که از آدم ها باقی می مونه آثار اعمال و رفتارشونه.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آقای ***** واقعا بابت آدم فروشیتون ازتون ممنونم *** *** **** ***** ** *** ******* ** **** ** **** ******* ******
سوما هم اینو بدونن که اگه میتونن اینجا نظر بدن دلیل نمیشه بیان و ما رو مسخره کنن
*** ****** ***** *** ** **** ****** **** ******* **** ****** *****
**** *** **** ****** *****
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آقاهه حرص نخور.
**** **** **** *****
در ضمن *** **** * *** ** ** ******* ******* ** **** ***** ******.
شب بخیر:-)
با اینکه من حرف شما رو قبول دارم اقای مقیمی
اما از " اقاهه" بخاطر جواب دندان شکنش نهایت تشکر رو دارم
۱۰ دی ۹۳ ، ۱۸:۳۵ علی اکبر احمدی
سلام .
اولا:این بحث به ما ربطی نداره که سوم ها رو از المپیاد محروم کردند اگر جراتشو دارند برن به مسءول پایشون و مدیر آموزشی اعتراض کنند.
ثانیا :یکی به این کوشا نام که فامیلیش مولوی بود بگه پیاده شه باهم بریم و اینقدر به خودش غره نشه. در ضمن از پاسخ به جای آقای مقیمی هم که به این کوشا نام داده بودند ممنونم.
پاسخ:
سلام...

صحبت بچه های پایه سوم مربوط به گذشته و اتفاقات گذشته است و طبیعتن توانستند که مطرح نمایند...

بعد هم با هم دوست باشید...
یه سوال
آقایون سومی میشه بگین این بحث به شما چه ربطی داره؟
شما برید با سایت helli.ml به مسخره کردن معلما بپردازید
پاسخ:
این رسم‌ش نیست
ما همه یه خانواده ایم و هر کسی نظری داره ولی طرز بیان ها با هم متفاوته
اگه چیزی هست ان‌شاءالله از سر دلسوزی و خیرخواهیه ولی به طرز بیانی متفاوت.
یه سوال دارم
آقایون سومی این بحث دقیقا به شما چا ربطی داره؟
همینه برادر من !!!
مشتاقین المپیادو پس میزنین...
میخواین بقیه رو مشتاق کنین!!
تسلیت
حالا نمیشه شما این جاهلین رو بیخیال شین و آزمون دادن رو اختیاری کنین؟
پاسخ:
البته همه انسان ها به نوعی جاهل‌اند... حتی شما دوست عزیز

۱۰ دی ۹۳ ، ۰۰:۳۱ علی اکبر احمدی
با عرض سلام و ضمن عرض پوزش.
در ابتدا باید در خواست کنم که این آزمون ها لغو نشوند و اطمینان دارم بقیه ی بچه ها هم همین نظر رو دارند و من به عنوان همه ی بچه ها از شما این در خواست رو دارم.
با تشکر علی اکبر احمدی
در ادامه می خواستم بگم که من نمی تونم نتایج آزمون را به وسیله ی ایمیل برسونم اگر می تونم به آقای مشفق پاسخنامه بدم که ارسال کنند به من بگید.من ایمیل دارم اما هر کاری کردم سیستم ایمیل خطا میدهد و نمی تونم ارسال کنم.
پاسخ:
سلام
فردا مدرسه هستم می تونیم با هم گپ بزنیم.
بچه های ریاضی قرار بود ترکیبیات آزمونی روی سایت بگذارند چی شد!؟
لطفا پیگیر کار های ما نیز باشید.
با تشکر
پاسخ:
فردا مدرسه ام
چیزی یادم نیست؟!!!
بیا صحبت کنیم.
در ضمن مگه شما نام نداری؟!!! آخه "," هم شد نام؟!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.