دبیرستان علامه حلی 8 تهران

ما این جاییم...
دبیرستان علامه حلی 8 تهران

این وبلاگ برای تمامی سمپادی هاست...

خصوصن بچه های سمپادی حلی8-ای...

آخرین نظرات

تقویم میلادی

پایه دوم: اطلاعیه برای درس شیمی

شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۷ ب.ظ

این اطلاعیه از طرف آقای محمدرضا مشهدی از بچه های کلاس 201 در مورد درس شیمی پایه دوم هست:

با عرض سلام و خسته نباشید 
ببخشید مزاحم شدم می خواستم بگم قرار بود بچه های کلاس 201 ، 5 سوال از فصل دوم شیمی 2 برای من ارسال کنند و من جمع آوری کنم و برای آقای علوی نیک بفرستم اما چند تا از بچه ها iهنوز نفرستادن . می خواستم خواهش کنم شما یک پست بذارید و بگید که حداکثر تا امشب بفرستن . خیلی ها هم فکر میکنن فرستادن اما به دست من نرسیده ایمیلشون ، اگه میشه اسم اون هایی که رسیدن ایمیلشون تایید شده رو قرار بدید تا کسایی که اسمشون در لیست نیست بدونن که سریع تر بفرستن . کسانی که فرستادن :
امیرحسین سروری
سیاوش صدیقی
امیرعلی منجر
محمد قیدی
امیرمحمد احمدی
مرتضی مسگری
علیرضا کاوه
نوید گلکار
احسان داننده پور
از یک کلاس 21 نفره ( به جز خودم ) فقط 9 نفر فرستادن و امتحانات ترم هم نزدیکه...
خیلی ممنون میشم اگه لطف کنید و بگویید که به جز این افراد بقیه سوالاتشون رو به ایمیل mashhadi.mohammadreza@yahoo.com ارسال کنند .
با تشکر

نظرات  (۱)

چه صریح همون پیامو گذاشتید رو سایت !! D:
پاسخ:
:D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.