دبیرستان علامه حلی 8 تهران

ما این جاییم...
دبیرستان علامه حلی 8 تهران

این وبلاگ برای تمامی سمپادی هاست...

خصوصن بچه های سمپادی حلی8-ای...

آخرین نظرات

تقویم میلادی

نتایج آزمون دوم کمپبل المپیاد زیست

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۰ ب.ظ

هوالسریع الحساب

 

سلام؛

 

نتایج آزمون دوم کمپبل در ادامه قابل مشاهده می باشد.

دریافت
عنوان: نتایج آزمون دوم المپیادی های زیست

 

برای دریافت رمز فایل یک ایمیل به آقای سلطانی با همین موضوع بزنید...

sadra.soltani@gmail.com

 

 

نظرات  (۵)

سلام
من به آقای سلطانی ایمیل زدم رمزی برام نیمده
پاسخ:
سلام... خب ایمیلت خالی بوده...
با سلام . من زیاد نظر نمیدم و این فکر کنم دومین نظر من باشه اما در پیرو ی حرف های سارا محمدیان باغر زاده بنده عرض کنم که به شخصه آخر هفته خدمتتان بابت انصراف از دوره میام. بنده پارسال نیز در این کلاس ها بوده ام و فکر کنم با این روندی که پارسال و امسال مدرسه داشته شانسی برای قبول شدن نداریم . وقتی نمیتوانیم وقتی برای خواندن المپیاد در هفته پیا کنیم برای چه کلاس ها را بیاییم؟ ببخشید این رو میگم یا شما من رو متقاعد کنید که به المپیاد رفتن با این روند ادامه بدم و یا من شما رو متقاعد میکنم که همه المپیادی ها به هیچ چیزی با این روند نمیرسند! هر چند به قول بر و بچ سومی که من خیلی ازشون خوشم میاد این گار فکر کردن به المپیاد توی این مدرسه احمقانه هست! هرچند امیدوارم فکر کردن کلا احمقانه نباشه.
با تشکر . محمد (مستعار)
پاسخ:
سلام

منتظرتون هستم.

شما هر وقت خواستی انصراف بِدی خیلی راحت و شیک و مجلسی دیگه نَیا! نیازی به اعلام عمومی نداره که! حتی می تونی دیگه مدرسه هم نَیای که لازم نباشه کلا تکلیف بنویسی!
وقتی خبری رو روی سایت میذارم که http://helli8blog.ir/1393/07/26/%DB%8C%D9%87-%D8%A7%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%82-%D8%AE%D9%88%D8%A8 انتظار دارم پی گیری کنید.
غر غر کردن و نق زدن که کاری نداره. اولین روزی که دور هم جمع شدیم بهتون گفتم این مسیر، مسیر راحتی نیست، سختی داره، فشردگی برنامه داره، ولی ما کنارتون هستیم.
۱۴ آذر ۹۳ ، ۲۲:۰۸ سارا محمدیان باغر زاده
سلام آقای مقیمی .
لطفا نظارتی بر تکالیف ما با مشاور پایه داشته باشید
با این برنامه ریزی المپیاد ما شکست خورده تمام عیار است
هر یک شنبه امتحان شیمی داریم که از جمعه باید برایش بخونیم چون شنبه ها تا 6 مدرسه ایم.
هر سه شنبه معلم میگه امتحان کامپیوتر داریم (!) که باید از یک شنبه براش بخونیم و تکالیف فیزیک و ریاضی که بازم باید شنبه بخونیم چون دوشنبه تا 6 مدرسه ایم.
هر چهار شنبه امتحان آمار میگن میگیرن که هیچ وقت هم نمیگیرن! اما از ترس آقای نصیر کریمی باید بخونیم و هر دفعه باید 4 ساعت تکلیف آمار بنویسیم.
و تازه معلم هر دفعه دفتر ما رو پاره میکنه به دلیل یک خط خوردگی! و میگه هفته بعد تمامش رو بنویس!!!
تازه کلی تکالیف رو در نظر نگرفتم
قسم به این ساعت عزیز من حتی امروز 1 ساعت هم بازی نکردم همش داشتم تکلیف هندسه, شیمی , فیزیک مینوشتم . همش دلم میخواست تا الان یه چند ساعت نظریه اعداد بخونم اما نشد!
من چیکار کنم!؟ به مشاور التماس میکنیم کمک نمیکنند!
به معلم التماس میکنیم کاری نمیکنه و شونه خالی میکنه!
خب اصلا کلاس ها رو تعطیل کنیم بهتر نیست!؟ فقط باید بیایم سر کلاس و فکرمون به امتحانات فرداش باشه!
الان من فردا میام سر کلاس نظریه باید توی زنگ تفریح هاش ریاضی بنویسم!
چون معلم 60 صفحه تکلیف دادن!!!!
من چی بگم!؟!
برنامه ریزی کنم!؟ آخه خدا وکلیل چند ساعته روز که من روش برنامه ریزی کنم!؟ من امروز برنامه داشتم که نظریه اعداد و ترکیبیات بخونم اما چی شد!؟ الان ساعت 10 شب هستش و دریغ از نیم ساعت المپیاد خوندن همش دارم یا شیمی مینویسم (400 تا تست!) یا هندسه مینویسم . یا فیزیک مینویسم. و یا کتاب شیمی رو برای امتحان یک شنبه حفظ میکنم!
پاسخ:
سلام

خسته نباشی
 بررسی می‌کنم ونتیجه رو همین‌جا اعلام می‌کنم
۱۳ آذر ۹۳ ، ۲۱:۴۷ یه آدم شکست خورده
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من که نمیگذرم از این معلم هایی که این قدر آخر هفتگی تکلیف دادن و نمیگذارن ما حتی1 ساعت المپیاد بخونیم
اگر 1% در آینده من این کارا تاثیر گذار باشه و باعث عدم موفقیت من بشن با این که من دارم سعیم رو میکنم اون دنیا ****** ** ******
میگی نه!؟ ببین
هوالسریع الحساب
پاسخ:
سلام... حتمن درس و المپیاد رو باید در کنار هم در نظر گرفت... اگر خیلی مساله داری راجع به این موضوع بیا با هم یه گپی بزنیم...
Mamnun ke balakhare bad az raftane aberuye besiyari az azizan yek ramzi gozashtin, Ba Tashakor
پاسخ:
سلام

خواهش می کنم قابلی نداشت!!!
البته خیلی هم آبرو ریزی نداشت! این آزمون ها واسه دست گرمیه و البته اگه کسی آمادگی کامل داشته باشه اصلا آبروش نمی‌ره ؛)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.