دبیرستان علامه حلی 8 تهران

ما این جاییم...
دبیرستان علامه حلی 8 تهران

این وبلاگ برای تمامی سمپادی هاست...

خصوصن بچه های سمپادی حلی8-ای...

آخرین نظرات

تقویم میلادی

یک رسم دیرینه احیا شده در "رده ب"

پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۴:۱۸ ب.ظ

هو الرزّاق

 

سلام؛

با معلماتون قرار گذاشتیم از این به بعد هر امتحانی که تو "رده ب" برگزار می‌شه بسته به تعداد کلاس، یک تا دو نفر آخر امتحان می‌بایست به کل کلاس خودشون بستنی بِدَن.

باشد تا موجبات تحرک بیشتر یه سری از دوستان فراهم آید.

 

یا علی مدد

نظرات  (۶)

خب اینتوری من که باید 2 برابر پول کلاس المپیاد رو بدم بستنی بخرم :|
پاسخ:
سلام
خب می تونی راحت ترین کار ( استراحت کردن ) رو کنار بذاری و یه کم تلاش کنی.
اینو گفتین من دیگه میرم درس می خونم
پاسخ:
سلام
خوشحالم که رسم خوبی رو احیا می کنیم که باعث تلاش بیشتر رفقا می شه ؛) 
من اگر اول شدم،همه رو چلوکباب میدم!!!!!!؟؟؟؟خوبه؟؟؟!!
پاسخ:
عالیه، حالا تو که هستی؟!؟!
تو کلاس ما قرار شد به نسبت 2 به 3 آب آلبالو رو با آب آناناس مخلوط کنیم و بین همه پخش کنیم :))
پاسخ:
سلام

بحث پایه، بستنیه که بسته به نظر جمع قابل تغییر خواهد بود D;
هورا بستنی:دی
البته فک کنم اولیش رو خودم باید بدم:دی
خب اگه همه شون یه نمره آوردن معلم باید بستنی بده؟!
اینطوری که همه سفید میدن
پاسخ:
اگه همه یه نمره آوردن، خب همه باید بستنی بدن دیگه...

 این واضح نیست آیا؟!؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.