دبیرستان علامه حلی 8 تهران

ما این جاییم...
دبیرستان علامه حلی 8 تهران

این وبلاگ برای تمامی سمپادی هاست...

خصوصن بچه های سمپادی حلی8-ای...

آخرین نظرات

تقویم میلادی

کلید آزمونک عربی پایه2

دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۲ ق.ظ

دانش‌آموزان پایه دوم

کلید آزمونک عربی روز دوشنبه 28 مهر را می‌توانید از این‌جا دریافت نمایید...

نظرات  (۱)

اولا اینکه توی پاسخ نامه دو تا از تستا جوابشون غلط ثبت شده: 5 و 19
دوما من الان با محاسبه نمراه منفی درصد کلم 69.3% شد در حالیکه توی لیست مال من 58 درصد وارد شده(اون دو تا تست بالا رو هم من در واقع درست زدم و اونا رو برای خودم درست حساب کردم این شد)
لطفا پی گیری کنید.
با تشکر
پاسخ:
سلام... حتمن فردا به معلمتان بگویید... چون دبیر محترم پاسخ نامه ها را دادند...
در صورت درست شدن، اصلاح می شود...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.