دبیرستان علامه حلی 8 تهران

ما این جاییم...
دبیرستان علامه حلی 8 تهران

این وبلاگ برای تمامی سمپادی هاست...

خصوصن بچه های سمپادی حلی8-ای...

آخرین نظرات

تقویم میلادی

قرارگیری کارنامه های آزمون های تشریحی بر روی وب سایت

چهارشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۴۰ ب.ظ

سلام...

 

پس از چندی، کارنامه های آزمون های تشریحی نیز بر روی وب سایت مدرسه قرار گرفته اند و قابل مشاهده با کد و رمز کاربری می باشد...

 

نمره درس ریاضی پایه اوّل با توجه به نمرات سه تمرین ارائه شده در تابستان و هم چنین نمره برگه ارزشیابی گردیده است...

نمره برنامه نویسی پایه اوّل نیز قرار داده شد...

 

اوّل مهر نزدیک است... مواظب خودتون باشید...

نظرات  (۲۰)

سلام.لطفا پسوردم رو برام ایمیل کنید.
ehsandanandepour@gmail.com
کلاس: 202
پاسخ:
ایمیل خود را مشاهده نمایید...
۳۱ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۵۷ محمد علی ازگلی
سلام.لطفا پسوردم رو برام ایمیل کنید.
ایمیلم :ozgolimohammadali@yahoo.com
پاسخ:
سلام...

ایمیل خود را مشاهده کنید...
۳۰ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۱۵ رضا محمد صالحی
ببخشید امروز٤ روز از منتشر شدن خبر قرار گیری کارنامه ازمون تشریحی روی سایت می گذره اما تو صندوق ورودی من فقط کارنامه ازمون تستی هستش و هیچ کارنامه ی ازمون تشریحی وجود ندارد.
خواهش میکنم کمکم کنید.
ممنون
پاسخ:
سلام... کارنامه های تشریحی در صفحه ی پیام ها نیستند و در قسمت کارنامه ها می باشد... حتمن راهنمای سایت را مطالعه کنید...
سلام والا بنده 2 روز هست که هر روز توی سایت به مسئول سایت میگویم. اما هیچ تغییر و پیگیری مشاهده نشد.
میشه لطف کنید نمره هایم را برایم ایمیل کنید( خیلی لطفا میکنید . واقعا مظیفه شما نیست! )
eghbal_1377@yahoo.com
اقبال شیراسب. 202
با تشکر فراوان
۲۸ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۳۹ حمیدرضا اسماعیلی
سلام. با عرض خسته نباشید . برای من هم جواب ازمون تشریحی نیامد .
پاسخ:
سلام، حتمن در سایت در قسمت نظرات مطلب آخر پیام بگذار تا مسئول وب سایت بررسی کنند... منتظر ایمیل هم باش...
نمره های همه همین قدر (یکی از رنگ های خدا) هستش؟
سلام
من راهنما رو خوندم همون کاری که گفته بود رو انچام دادم ولی خالیه!
یکی براهنماییه!
پاسخ:
به من یک ایمیل بزن برای نمره هایت...

برای مسئول وب سایت هم یک پیام جهت بررسی...
سلام.برای من یک فایل با نام ازمون های تشریحی شهریور هست که نمرات جبرانی شهریور رو نشون میده که تو قسمت نمرات سال دوم هست.
در قسمت نمرات سال سوم هم هیچیییی نیست.در قسمت کارنامه و نمودار هم همینطور.لطفا اطلاع رسانی کنید.
ممنون
پاسخ:
سلام... در قسمت نظرات مطالب در سایت پیام بگذارید حتمن تا مسئول وب سایت پیگیری نماید...
برای من هیچ کارنامه ای نمیاد...!
پاسخ:
سلام... در قسمت نظرات مطالب در سایت پیام بگذارید حتمن تا مسئول وب سایت پیگیری نماید...
سلام - هیچ کارنامه ای برای من نمایش داده نمیشود؟
پاسخ:
سلام، چرا؟؟ راهنما را مشاهده کنید اگر باز نتوانستید پیام بگذارید در سایت...
چرا مال من خالیه؟
پاسخ:
نمی دانم... چرا؟! راهنمای دریافت کارنامه را مشاهده نما...
سلام این ها از اسپمر های موجود ارسال نظر برای سیستم وبلاگ دهی مورد نظر( بیان_ بلاگ) استفاده میکنند!
یعنی این نظر برای هزاران وبلاگ همزمان ارسال میشود . و نوعی گرفتن بک لینک به حساب میاد!
بهتره این نظرات رو تایید نکنید.

با تشکر
پاسخ:
سلام...
ممنون... حتمن...

با سلام و تشکر از زحمات بی وقفه شما و همکارای شما.
این کارنامه تکمیله مثلا رتبه یا بالاترین نمره قرار نخواهید داد؟که بدونیم وضع درسیمون تو مدرسه چطوره.
پاسخ:
سلام... با توجه به کم بودن نمرات گذاشتن رتبه منطقی نیست و می توانید با توجه به میانگین وضعیت خود را بسنجید...
با سلام
در سایت مدرسه در بخش " مشاهده نمرات " دو گزینه اول عمومی موجود است و اول عمومی اول خالی است . متاسفانه در بخش " کارنامه و نمودار " اول عمومی اول انتخاب شده که فاقد نمرات است به همین جهت قادر به مشاهده رتبه ها نیستیم.
همچنین لطفا نمرات برنامه نویسی را نیز قرار دهید .
با تشکر
پاسخ:
سلام...
کلن رتبه صادر نشده است... از میانگین می توانید متوجه وضعیت خود در پایه بشوید...

نمرات برنامه نویسی نیز قرار داده شده اند...
چرا کارنامه و نمودار خالیه
کارنامه و نمودار چرا خالیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۲۶ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۵۹ کنجکاو؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
رتبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
کلن رتبه صادر نشده است... از میانگین می توانید متوجه وضعیت خود در پایه بشوید...
۲۶ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۵۳ امیرپارسا سلطانپور
آقای سلطانی باز هم مثل کارنامه آزمون تستی هیچ نمره ای تو پروفایلم نیست چه مشکلی داره سایت که فقط واسه من رو نمی تونه پوشش بده.
پاسخ:
نمی دانم والا... ابتدای مهر برای پیگیری بیایید...

یک ایمیل به من بزن برای نمراتت...
سلام من فایل نمرات ازمون تشریحی رو دانلود کردم ولی فایل word ای که میاره چیزی توش ننوشته ولی 6kbحجم داره.من باید چیکار کنم؟؟؟ ممنون
پاسخ:
چه جالب... مطمئنی؟؟

حتمن در سایت پیام بگذار تا مسئول وب سایت بررسی نمایند...ش
۲۶ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۴۵ مهندس احمدی
سلام وبتون خیلی جالب بود خوشحال میشوم به ما هم سری بزنید
پاسخ:
سلام...

من یه سوال از این دوستمون دارم که دقیقن کجای این وبلاگ ما که برای بچه های مدرسه مونه، براشون جالب بوده؟!!؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.