دبیرستان علامه حلی 8 تهران

ما این جاییم...
دبیرستان علامه حلی 8 تهران

این وبلاگ برای تمامی سمپادی هاست...

خصوصن بچه های سمپادی حلی8-ای...

آخرین نظرات

تقویم میلادی

خوره های کامپیوتر: مسابقات برنامه نویسی بیان

چهارشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۱۷ ب.ظ

تنها 21 روز برای ثبت نام در مسابقات برنامه نویسی بیان فرصت باقی است.

 

این رویداد علمی بین المللی، امسال برای سومین دوره به میزبانی شرکت بیان و با شرکت نخبگان جهانی برنامه نویسی برگزار می شود.

بچه های کامپیوتری که به شرکت در این کانتست علاقه مند هستید برای ثبت نام و توضیحات بیش تر می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

مسابقه برنامه نویسی بیان

نظرات  (۱۰)

۱۸ مهر ۹۳ ، ۱۴:۲۹ قارچ میخوایی؟
آقا بخدا آسونه چیزی نیست یکم تکون بدین از لش وضعیت برین چن تا مسابقه. آخه اینهمه برنامه نویسی بعضیا حالیشونه میزارن بالا تاقچه که چی؟
خودم 3تاشو تو 1 ساعت حل کردم.
البته تعریف از خود نباشه
بدبین
!!!
آقای اقبال تو اصن فازت یه چیز دیگس هر جا هم میای فازو بهم میریزی تو که اینهمه ادعای فروم می کنی واسه بچه ها تو فروم مدرسه می گی اسپم چیه سلطان اسپم برو تو فرومت بی خیال ما شو اصن ما ....
تو که با شعوری ما رو بی خیال
پاسخ:
اگر امکانش بود، این نظر را تایید نمی کردم... مشکلات را حل بفرمایید دوستان...
متاسفانه نمیتونم شرکت کنم
ولی هر جا رفتیم خورد به امتحان...
رفتیم مسابقه شریف داشتیم سوالا رو حل میکردیم بفرستیم خورد به امتحانا!!
رفتیم خونه بخوابیم خورد به امتحانا!!
رفتم المپیاد مرحله دو خورد به امتحانا!!!
رفتم المپیاد هندسه خورد به امتحانا!!
پس به قولی خوره کامپیوترا به استقرا ثابت میشه همیشه میخوره به امتحان!!!
ههههه
منم نگفتم کلمه ی فارسیه گفتم به جای کانتست(که یک کلمه انگلیسی هست) بنویسید رقابت بهتره واقعا نمی دونم منظورمو شفاف تر از این چجوری بیان کنم.چجوری از پست قبلیه من نتیجه گرفتید کانتست کلمه ی فارسیه؟
مثال:water=آب بنابراین به جای اینکه که بگیم یه مقدار واتر به غذا اضافه می کنیم می گیم یه مقدار آب به غذا اضافه می کنیم.منظورم از این که این واژه رو وارد نکنید اینه که وقتی یه معادل برای یک کلمه در فارسی موجوده از اون استفاده کنیم و از واژه ی انگلیسی استفاده نکنیم.امیدوارم ابهام زدایی شده باشد.
با سپاس از این که پاسخ می دید.
پاسخ:
نقل قول از شما: "اینه که کلمه ی جدید هم وارد زبان فارسی نکنیم"

دوباره تاکید می کنم که در مورد مسابقات کامپیوتری یک مقداری بیش تر اگر مطالعه کنیم، این لغت از مسائل جا افتاده در این طور مسابقات است...

من هم این فضایی که فارسی را پاس بداریم بسیار می پسندم منتها در برخی موارد باید متناسب با همان موارد برخورد کرد...

ممنون از شما...
"کوشا" واقعا خیلی جالبه بنده طرز فکرتون رو متوجه نمیشم!
میگم که رقابتش بیشتر از سطح علمی مدرسه ی ماست!
نمیدونم شما چه طور حرف من رو اون طوری برداشت میکنید.
شما برای اون مسابقه اولین چیزی که نیاز دارید مطالعه ی مبحث فایل هاست .
که حداقل بتونید برنامه تون رو بفرستید.
میتونستید قبل از جواب دادن به بنده میرفتید توی اون مسابقه ثبت نام میکردید و روش ارسال پاسخ رو میخوندید بعد این حرف رو میزدید.
بنده اگر خفن بودم که 1 سوال بیشتر حل میکردم! 1 سوال در 1 ساعت یعنی خفن!؟ در بین 3000 رتبه 1400 یعنی خفن!؟
خیلی خب! موفق باشید =))
Contest یعنی رقابت .واقعا نمی شد به جای کانتست بنویسید رقابت؟
من نمی گم شما سره بنویسید اما حداقل کاری که می تونیم انجام بدیم ایه که کلمه ی جدید هم وارد زبان فارسی نکنیم.
با سپاس
پاسخ:
ممنون از هم فکریتان..

کانتست کلمه ای فارسی نیست و وارد زبان فارسی نشده است...

لطفن در مورد مسابقات کامپیوتری بیش تر اطلاعات کسب نمایید...
اقبال الان دقیقا منظورت این بود که خیلی خفنی یا چیز دیگه ایه؟
کانتست یعنی چه؟
پاسخ:
Contest را در گوگل سرچ نمایید...
آقا به نظر من که همه شرکت کنن! موردی که نیست.
من کامپیوترم نسبتا خوبه رفتم شرکت کردم کلا 1 سوال از 3 سوال رو توی 1 ساعت درست جواب دادم.
خب وقتی همه ی مدال طلا ها و مدال دار های المپیاد کامپیوتر برای تمرین میان دیگه جایی برای امثال بنده نیست.
تازه بنده کلی قبل از کلاس های کامپیوتر مدرسه کلاس کامیپیوتر رفته بودم و کلی هم الان کلاس #c رفتم به زور 1 سوال تونستم!
وضعیت خرابه:دی
پاسخ:
بله، به نظر من هم خوبه که شرکت کنند...

البت بالاخره تجربه است دیگر و باید سطح مون رو بالا ببریم برای رقابت...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.