دبیرستان علامه حلی 8 تهران

ما این جاییم...
دبیرستان علامه حلی 8 تهران

این وبلاگ برای تمامی سمپادی هاست...

خصوصن بچه های سمپادی حلی8-ای...

آخرین نظرات

تقویم میلادی

قرارگیری کارنامه های آزمون جامع بر روی وب سایت

دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۱۹ ب.ظ

سلام...

 

الحمدلله با زحمات دوستان و همکاران، هم اکنون کارنامه های مربوط به آزمون جامع تستی پایان تابستان برای دانش آموزان پایه ی دوم و سوم بر روی سایت مدرسه در قسمت پیام های شخصی قرار گرفت و قابل مشاهده می باشد... بچه های پایه اوّل با توجه به پروسه ی تعریف شدنشان در سایت کمی بیش تر منتظر بمانند... 

ویرایشی: کارنامه های پایه اوّل نیز قرار داده شدند و پس از ارسال یوزر و پسورد به شماره های همراه تان می توانید مشاهده نمایید...

 

پ.ن1: این هم از این، که این قدر کارنامه کارنامه می کردید!! (تازه یک روز زودتر از قرار قبلی)...

پ.ن2: اگر کسی کارنامه اش نبود، در قسمت نظرات همین مطلب پیام بگذارد...

پ.ن3: اگر کسی یوزرنیم و پسوردش گیری داشت، در سایت مدرسه پیام بگذارد...

پ.ن4: از دانش آموزان پایه اول اگر کسی یوزرنیم و پسورد برایش ایمیل نشده بود به ایمیل من پیام بدهد تا فردا(سه شنبه) صبح برایش رمز را ارسال نمایم...

پ.ن5: ایمیل من Sadra.Soltani@Gmail.com است...

نظرات  (۳۲)

۰۳ مهر ۹۳ ، ۰۰:۰۱ پرهام شایان
ببخشید کتهجا باید لاگ این کنیم؟
پاسخ:
در سایت خبر زیر را مطالعه کنید:
bebakhshid ,farsi nadare, koja bayad login bokonim?
پاسخ:
در سایت خبر زیر را مطالعه کنید:
۲۶ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۵۶ انتظار نمره
با سلام اگه تمایل یا توانایی گذاشتن نمره راندارید چرا میگویید تا 22حداکثر.
3روزه میگویید نمره ها به دستمون رسیده فقط باید در سایت قرار دهیم خدا قوت
پاسخ:
سلام... قرار گرفتن بر روی وب سایت دیگر از عهده ی ما خارج بود...

البته مسئول وب سایت مثل این که زحمت کشیدند و در حال قرار دادن نمرات هستند و برای بچه های پایه اول قابل مشاهده است...

نمرات دوم و سوم نیز در حال قرارگیری و به تدریج قابل مشاهده است...

در ضمن خیلی موقع ها باید حواسمون یک ذره به ادبیات صحبت کردنمون باشه حتمن...

۲۵ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۳۶ محمد علی ازگلی
سلام.برای من پسورد فرستاده نشده.لطفا واسم ایمیل کنید.
پاسخ:
سلام... در زیرِ کامنت آخرین مطلب در سایت بنویس اگر نشد فردا صبح بفرما تا برایت ارسال نمایم...
ببخشید می خواستم بنویسم آزمون تشریحی حواسم پرت شد اشتباه نوشتم .
کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام... نمرات به مسئول وب سایت تحویل داده شده است و ایشان باید زحمت بکشند بر روی سایت قرار دهند...
می شود لطفا عرض نمایید دقیقا کی نتیجه آز مون جامع بر روی سایت قرار می گیرد؟
پاسخ:
سلام... یعنی هنوز نتیجه ی آزمون جامع را از سایت ندیدی؟؟؟
خیلی وقته ها...
پست های بالاتر را مشاهده کن...
با سلام
میشه بفرمایید چه زمانی می تونیم کارناممون رو دریافت کنیم ؟ ( آزمون های تشریحی )
با سپاس فراوان
پاسخ:
سلام... به زودی در همین هفته ایشالا...
سلام و عرض خسته نباشید. امروز دوباره کارنامه ام رو دیدم و متوجه شدم که سوال 41 فیزیک سال اول گزینه 4 میشه و اگر گزینه 4 درست نباشه سوال 51 هم غلط میشه. لطفا در مورد این سوال تجدید نظر کنید. با تشکر
پاسخ:
سلام... دبیر محترم چک کردند و مشکلی نداشته است... ابتدای سال از ایشان توضیحات سوالات را بپرسید حتمن...
سلام - نتایج امتحانات تشریحی تابستان کی اعلام میشه؟
پاسخ:
سلام، هقته ی آینده ایشالا...
سلام برای من یوزرنیم و پسوورد فرستاده نشده براتون مشکلم را ایمیل کردم ولی پاسخی نگرفتم
پاسخ:
سلام... ایمیلت را چک کن...
با سلام.ممکن است جواب امتحان فردا بیاید؟یا هنوز نمره ها ارسال نشده است؟
با تشکر از فعالیت شما.
پاسخ:
سلام...

اگر منظور امتحان های تشریحی است که گفتم هفته ی آینده روی وب سایت قابل مشاهده است...
ممنون زیاد از این که کارنامه ها رو این قدر سریع دادید و ممنون زیاد از همه پیگیری هاتون
پاسخ:
خواهش می شه...

ممنون از شما...
مطمئنین کارنامه ها درسته آخه من اول شدم!!!!!هنوز از دیروز تو حالت تعجبم!!!
پاسخ:
بابا اوج خفانت...
۱۸ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۲۵ امیرپارسا سلطانپور
آقا جواب بدید دیگه ایمیل من:parsi.soltan@gmail.com
پاسخ:
سلام...
در ایمیلت...
۱۸ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۲۰ امیرپارسا سلطانپور
ایمیل من parsi.soltan@gmail.com
تو سایت اصلی مدرسه هم در قسمت ارتباط با مدیر سایت پیام گذاشتم
پاسخ:
سلام...
در ایمیلت...
۱۸ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۰۷ امیرپارسا سلطانپور
آقای سلطانی هیچ پیامی تو صفحه پیام های رسیده نیست.
پاسخ:
در سایت در قسمت نظرات مطلب آخر بنویس...

ایمیلت را بگو که برایت بفرستم...
سلام
اون درسهایی ک فکر میکردم خوب زدم خیلی بد شده ..
دیگه نمره منفیه..
حالا رتبه 14...
خوب نیست ولی فکر میکنم خیلی هم خراب نیست...
انشاالله بعدی..
پاسخ:
سلام...
ایشالا دفعات بعدی بسیار خوب شود...
آقای سلطانی،
شما که سال های قبل نبودید،
باورتون نمی شه چه حالی به آدم دست می ده وقتی واسه یه امتحان می خوانه، کلی زور می زنه آخر سر هم یه لبخند تحویلش می دن و یه دست به سرش می کشن و می گن پسرم...................................

نسبت به قبل پیشرفت خوبی بوده
پاسخ:
ای بابا...

ایشالا به تر بشود...
وقتی ورود را میزنم میگه کاربر به دلایل امنیتی قفل شده! الان چیکار کنم؟
پاسخ:
پایین این خبر در سایت نظر بگذار و نامت و پایه ات را بنویس تا مسئول وب سایت بررسی نماید...
۱۷ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۵۲ امیرپارسا سلطانپور
آقا کارنامه من هنوز نیومده
پاسخ:
http://www.helli8school.ir/ModuleDefinitions/NewsArticles/ViewArticle.aspx?ArticleId=408
این راه رو امتحان کن، اگر نیومده بود، فردا صبح به ایمیل من یادآوری کن...
پیام های شخصی کجاست؟
کجا باید کارنامه رو دریافت کنیکم؟؟؟؟؟؟
۱۷ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۵۹ یکی از ما چندین نفر
واقعا دستتون درد نکنه از همه چی: از اطلاع رسانی خوب، از کارنامه های سریع و از وبلاگ عالی
پاسخ:
خواهش می کنم... دست شما درد نکنه بابت الطافتان...
اوففف چه قدر سریعععععع

سرعت پاسخ گویی معرکس

البته امیدوارم همیشه اینجوری باشه
پاسخ:
:)
البت که ما هم امیدواریم...
سلام برای من چیزی پیامک نشده .... داستانش چیه؟
با تشکر
پاسخ:
سلام، برای اولیا می شود... اگر تا امشب نشده است، فردا صبح تماس بگیر مدرسه رمز را بدهم بهت...
۱۷ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۳۶ روزبه امیری
ببخشید کارنامه ی من بر روی سایت قرار نگرفته.
پاسخ:
حتمن توضیحات دریافت کارنامه در سایت را مطالعه کنید، اگر باز هم نتوانستید، بگویید تا فردا صبح چک نمایم...
با وجود داشتن یوزر مراجعه نتوانستم کارنامه را ببینم
پاسخ:
توضیحات دریافت کارنامه در سایت را مطالعه کنید... اگر باز هم نشد تماس با مدرسه فردا صبح جهت بررسی...
احسنت
پاسخ:
تشکر تشکر برادر...
مررررررررررررررسی
این دفعه دیگه واقعا" به موقع گذاشتین
بازم مرسی

اقبال جان
شما هم آفرین
جایزه می خوای؟
پاسخ:
حالا به موقع هم نبود دیگه...
پایه باشی، یه مقداری زودتر هم گذاشتیم...
همکاران وب سایت و مشاوران بسیار زحمت کشیدند برای آماده شدن هر چه سریع تر کارنامه ها که الحمدلله آماده شد...
ممنون از شما...

بابا حالا 3 شده چی کارِش داری؟؟ 
به به، بالاخره ما چشممان به جمال کارنامه تستی در این مدرسه روشن شد.

مرسی از این اتفاقای خوب.
میشه بگید کجا باید ببینیم من چیزی به نام پیام های شخصی ندیدم
پاسخ:
در قسمت پیام هایی که بهتون می رسد دیگر...

بالای صفحه سمت راست هم یک علامت پاکت است، از آن جا هم باید بتوانید...

دوستانتان مشاهده کردند دیگر...
هورا 3 کلاس شدم!
البته من تصورم روی 7-8 کلاس بود اما خدا رو شکر:دی


مرسی بالاخره یه آزمون تو این مدرسه با کمک شما دوستان جوابش گذاشته شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.