دبیرستان علامه حلی 8 تهران

ما این جاییم...
دبیرستان علامه حلی 8 تهران

این وبلاگ برای تمامی سمپادی هاست...

خصوصن بچه های سمپادی حلی8-ای...

آخرین نظرات

تقویم میلادی

نکاتی در باب نظرات

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۱۹ ب.ظ

سلام بر همگی...

 

یه عده ای از اقشار مختلف مدرسه به من گفتن که چرا تمام نظرات رو منتشر می کنید حتا اونایی که انتقاد کردن...

 

کلن من یک مساله ای رو خدمتتون عرض کنم و اون هم این که قبلن هم گفتم من اتفاقاتی که میفته رو سعی می کنم همیشه رک و راست با شما مطرح کنم و نمونه اش هم همین داستان کلید سوالات که خیلی راحت گفتیم که یک گروه کلید را نداده اند...

 

نکته ی بعدی هم این که ما تمام نظراتی که در اون بی احترامی یا ناسزا به فرد یا گروه خاصی نباشه رو منتشر می کنیم که تا به حال نیز این قدر عزیزانمون فهمیده بودن که تمام نظرات رو منتشر کردیم و فقط در یک مورد که موضوع خیلی خاصی بود یک خط از یک پیام رو به قولی سانسور کردیم...

 

بحث بعدی هم این که سعی کنیم به جای این که رو به روی هم باشیم، در کنار هم باشیم و اگر مساله ای به صورت راحت مطرح می شود، میزان درکمون این قدر بالا باشه که بتونیم شرایط مختلف رو در نظر بگیریم...

 

داستان آخر هم این که از روز اول گفتم که ما باید همه به هم کمک کنیم و اگر مساله ای هست خیلی خوش حال می شیم و اصلن نگران نمی شیم از انتقاد کردن و مطرح کردن موضوعات مختلف... پس شما هم از چیزی که نیست نهراسید... چون ما هم هر کمکی از دستمون برمیاد برای به تر شدن تمام فضاها حتمن انجام می دهیم...

پ.ن: در ضمن باز هم می گویم من از اتفاقات سال های گذشته خبر ندارم...

 

در پایان هم یک طرح بسیار مفهومی از علی رضا بهلول بندی یکی از عزیزان پایه اوّل:

 

۹۳/۰۶/۱۵
صدرا سلطانی

نظرات  (۱۷)

با سلام
اون طور که خود علیرضا توضیح میداد موضوع طرح مربوط به جنگ بر سر آب می باشد .
( واقعا پیچیده است ! )
من منظور این عکسو نفهمیدم!
یکی بگه ینی چی؟
پاسخ:
باید علی رضا بهلول بندی توضیح بده دیگه...
آقا خواهشا خواهشا خواهشا کلاس ما اول ها رو عوض نکنید ما بدجوری به هم وابسته شدیم لطفا آقا
پاسخ:
آقا...
این وابستگی ها خوب است...
آقا 
این وابستگی ها به تر است در بین کل پایه باشد...
آقا
کلن 5 هفته بوده، که حالا 4 سال وقت دارید، به ترش کنید...

با سلام
می خواستم بپرسم که در طول سال تحصیلی سه کلاس خواهیم داشت یا چهار کلاس ؟
آیا در طول سال نیز کلاس ها بر اساس پیشرفت تحصیلی جا به جایی خواهند داشت ؟
با سپاس از وقتی که می گذارید .
پاسخ:
سلام...

سه کلاس ایشالا...

یک بار دبگر جمله ی من را بخوانید، گفتم که کلاس ها با هم برابرند و سطح بندی نداریم...
برای این سطح بندی کدوم امتحان در نظر گرفته میشه
پاسخ:
یک بار دبگر جمله ی من را بخوانید، گفتم که کلاس ها با هم برابرند و سطح بندی نداریم...
آیا کلاس بندی داریم؟ اگر داریم از روی چه اساسی؟
پاسخ:
بله، کلاس بندی ها به صورتی است که تمامی کلاس ها با هم از نظر علمی و دیگر موارد برابر باشند...
سایت مدرسه واقعا خوبه اما مطالب از نظر نوشتاری و ویرایشی باید توسط دکتر شیوا کنترل بشه .خودتونم یه کم رعایت کنین.
پاسخ:
چشم، حتمن... شما بفرمایید ما همون کار رو بکنیم...
سوال 54 ریاضی فیزیک دوم غلط صحیح شده...
چک کنید
۱۶ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۲۷ سومی خاک مدرسه خورده
آقا سلطانی کارت درسته ...
واقعا نمودنم اون عده خاص که گفتن چرا همه نظراتو منتشر میکنی کی هستن ولی حدس میزنم کیا باشن... ولی شما به مسلک اونا عمل نکن..
این نظر او برا خودتون نوشتم... میتونید منتشر نکنید ...
بخونید و پاکش کنید..
پاسخ:
البت شما بسیار لطف دارید...
ما با اجازه ی شما این نظر رو هم منتشر کردیم...
اگه مدرسه روبروی ما نباشه، ما هم همه کمکی می کنیم
پاسخ:
قطعن این طور نیست و همه به فکر اتفاقات به تر هستند...
با سلام
لطفا کلاس ها رو عوض نکنید !
همه با هم ارتباط عاطفی برقرار کردن :D
واقعا اگه یکی کلاسش عوض شده باشه خیلی بهش سخت می گذره به خصوص اول سال که کلا نابود میشه !! ( اول سال ، از مهم ترین بخش های سال است ! )
به هر حال قرار هست طبق گفته خودتون چند بعدی باشیم نه اینکه بیایم درس بخونیم بریم !
این درس رو در کنار دوستانمون می خونیم .
لطفا به این موضوع توجه جدی داشته باشید .
با سپاس
پاسخ:
همه ی پایه با هم باید ارتباط داشته باشید دیگه...

خوبه که، تازه می خوایم هر یه ماه یه بار کلاساتون رو عوض کنیم همه با هم ارتباط عاطفی برقرار کنید...

چشم، توجه جدی داریم...
سلام یه سوال ذهن من رو خیلی مشغول کرده گفتم بپرسم .
مدرسه دستگاه تصحیح برگه خریده؟
البته بعیید به نظر میرسه:d
آخر روی برگه های امتحان تستی زده بود شرکت طلوع.
رفتم تو سایت شرکت طلوع دیدم دستگاه میفروشه...


با تشکر
پاسخ:
سلام... برگه هاتون با دستگاه تصحیح می شود...
۱۶ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۳۸ احسان علیپور
آقا احیانا این پوستر مربوط به خشکسالی نیست؟!
پاسخ:
والا نمی دونم... این علی رضا به ما قالب کرده...
آقا بگید طرح واسه علیرضا بهلول بندی از کلاس101 بود بقیه کلاس ها یاد بگیرند
پاسخ:
بله درسته... البت چون کلاس هاتون ممکنه تغیراتی برای سال داشته باشه، برای همین...
چه پوستر خفنی
ولی فک کنم بچه های ما عادت ندارن کسی این طوری حرفشون رو بشنوه ها
رودل می کنیم یه وقت
پاسخ:
نگو حالا این طوری که... 
ایشالا بتونیم کمکی بکنیم با هم...
قبلنا که ما چیزی ندیدیم امیدواریم با حضور شما همچین چیزای خوبی که میگید اتفاق بیافته
پاسخ:
من هم امیدوارم البته همه با هم...
تشکر از این اخلاق خیلی خوب
پاسخ:
تشکر از شمای خیلی خوب... :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.