دبیرستان علامه حلی 8 تهران

ما این جاییم...
دبیرستان علامه حلی 8 تهران

این وبلاگ برای تمامی سمپادی هاست...

خصوصن بچه های سمپادی حلی8-ای...

آخرین نظرات

تقویم میلادی

دوره آموزش الکترونیکی اکسل- بچه های پایه اوّل

دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۰۸ ب.ظ

با توجه به لزوم یادگیری و استفاده از اکسل در منابع و کارهای آموزشی و پژوهشی در مدرسه تمامی دانش آموزان پایه اوّل می بایست در دوره زیر شرکت نمایند:

در این دوره آموزشی شما هر آنچه را که لازم است تا در مورد نرم‌افزار اکسل (Excel) بدانید، خواهید آموخت و با به پایان رساندن این دوره با بخش‌ها و امکانات مختلف این نرم‌افزار آشنا خواهید شد به گونه‌ای که برای رفع مشکلات خود تا حد زیادی از منابع و مراجع دیگر بی‌نیاز خواهید بود.

این دوره آموزشی بر مبنای ایمیل است و شما می‌توانید از طریق ایمیل و بدون مراجعه به وب‌سایت، درس‌ها را خوانده و در آزمون‌ها شرکت کنید. برای ثبت نام در این دوره آموزشی، یک ایمیل خالی به excel@darsnameh.com ارسال کنید.

در پایان دوره، گواهینامه اتمام دوره برایتان صادر می‌شود. همه دانش‌آموزان سال اول تا پایان مهرماه فرصت دارند این دوره را به پایان رسانده و گواهینامه اتمام دوره را برای مشاور خود بیاورند یا به ایمیل (sadra.soltani@gmail.com) ارسال نمایند.

حتمن سعی نمایید در تابستان شروع نمایید که تا پایان فرصت مورد نظر، بتوانید آزمون ها را به اتمام برسانید.

البته به دانش آموزان پایه دوم نیز توضیه می شود که از این قضیه استفاده نمایند...

در این دوره می‌خوانید:

  • آشنایی با اکسل
  • آشنایی با صفحه‌ گسترده و انواع داده‌ها
  •  کار با سلول‌ها
  • قالب‌بندی، ترازبندی و کارهای بیشتر با سلول‌ها
  • کار با برگه‌ها
  • ادامه کار با برگه‌ها
  • ورود مراجع و اطلاعات خارجی به اکسل  
  • کار با توابع و فرمول‌ها
  • معرفی برخی توابع
  • کار با نمودارها
  • کار با لیست‌ها
  • چاپ اطلاعات و تنظیمات مربوط به آن

توضیحات کامل تر و سوالات متداول در ادامه مطلب

ثبت نام شما در دوره آموزشی مایکروسافت آفیس- اکسل انجام شد، دروس و آزمون های زیر طبق برنامه زمان بندی این دوره برای شما ارسال خواهند شد.
عنوان فاصله ارسال
۱درس : درس اول- آشنایی با اکسل
 
۲آزمون : آشنایی با اکسل (مهلت شرکت در آزمون : ۱۴ روز * )
۲ روز
۳درس : درس دوم- آشنایی با صفحه‌ گسترده و انواع داده ها
 
۴آزمون : آشنایی با صفحه‌ گسترده و انواع داده ها (مهلت شرکت در آزمون : ۱۴ روز * )
۲ روز
۵درس : درس سوم- کار با سلول ها
 
۶آزمون : کار با سلول ها (مهلت شرکت در آزمون : ۱۴ روز * )
۲ روز
۷درس : درس چهارم- قالب بندی، ترازبندی و کارهای بیشتر با سلول ها
 
۸آزمون : قالب بندی، ترازبندی و کارهای بیشتر با سلول ها (مهلت شرکت در آزمون : ۱۴ روز * )
۲ روز
۹درس : درس پنجم- کار با برگه ها
 
۱۰آزمون : کار با برگه ها (مهلت شرکت در آزمون : ۱۴ روز * )
۲ روز
۱۱درس : درس ششم- ادامه کار با برگه ها
 
۱۲آزمون : ادامه کار با برگه ها (مهلت شرکت در آزمون : ۱۴ روز * )
۲ روز
۱۳درس : درس هفتم- ورود مراجع و اطلاعات خارجی به اکسل
 
۱۴آزمون : ورود مراجع و اطلاعات خارجی به اکسل (مهلت شرکت در آزمون : ۱۴ روز * )
۲ روز
۱۵درس : درس هشتم- کار با توابع و فرمول ها
 
۱۶آزمون : کار با توابع و فرمول ها (مهلت شرکت در آزمون : ۱۴ روز * )
۲ روز
۱۷درس : درس نهم- معرفی برخی توابع
 
۱۸آزمون : معرفی برخی توابع (مهلت شرکت در آزمون : ۱۴ روز * )
۲ روز
۱۹درس : درس دهم- کار با نمودارها
 
۲۰آزمون : کار با نمودارها (مهلت شرکت در آزمون : ۱۴ روز * )
۲ روز
۲۱درس : درس یازدهم- کار با لیست ها
 
۲۲آزمون : کار با لیست ها (مهلت شرکت در آزمون : ۱۴ روز * )
۲ روز
۲۳درس : درس دوازدهم- چاپ اطلاعات و تنظیمات مربوط به آن
 
۲۴آزمون : چاپ اطلاعات و تنظیمات مربوط به آن (مهلت شرکت در آزمون : ۱۴ روز * )
۲ روز
۲۵آزمون : دوره مایکروسافت آفیس- اکسل- آزمون نهایی (مهلت شرکت در آزمون : ۱۴ روز * )
۲ روز
آزمون های دوره آموزشی به صورت سوالات چند گزینه ای است و مانند درس ها از طریق ایمیل برای شما ارسال خواهند شد. برای عبور از هر درس لازم است که آزمون آن را با موفقیت بگذرانید. در صورتی که در آزمون ها نمره قبولی را کسب نکنید، یک فرصت دیگر در اختیار شما قرار داده می شود و آزمون جایگزین برای شما ارسال خواهد شد. در صورت عدم قبولی در آزمون جایگزین، از دوره آموزشی حذف می شوید و اگر تمایل داشته باشید، می توانید از اول در این دوره ثبت نام کنید.


* در صورتی که در مهلت مقرر شده در آزمون شرکت نکنید، از دوره حذف می شوید. در صورت حذف می توانید از ابتدا در دوره شرکت کنید.
darsnameh_unsubscribe:52
جهت انصراف از این دوره، همین ایمیل را به unsubscribe@darsnameh.com فوروارد (Forward) نمائید
 

من ایمیل ثبت‌نام را برای درسنامه ارسال کرده‌ام، چرا هنوز درس‌ها برای من ارسال نشده است؟

بعد از اینکه یک ایمیل جهت ثبت‌نام ارسال می‌کنید، از طرف درسنامه پاسخی جهت تایید نهایی ثبت‌نام دریافت می‌کنید. دقت کنید جهت ثبت‌نام نهایی و شروع دوره لازم است که حتما به این ایمیل پاسخ بدهید و آن را Reply کنید (برای مشاهده روش تایید ایمیل ثبت‌نام می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید). بعد از این کار از طرف درسنامه ایمیلی دریافت می‌کنید که در آن آغاز دوره به شما اعلام می‌شود و حاوی خوش‌آمدگویی به همراه برنامه‌ی زمان‌بندی دوره است. تا زمانی که این ایمیل را دریافت نکرده باشید، ثبت‌نام شما انجام نشده است. بعد از دریافت ایمیل خوش آمدگویی می‌توانید منتظر دریافت اولین درس طی ۲۴ ساعت آینده باشید.

در بالای ایمیل‌ها پیامی وجود دارد: «جهت نمایش صحیح محتوا، این ایمیل را در حالت اچ تی ام ال مشاهده نمائید» این پیام به چه معنی است؟
به طور کلی دو روش برای نمایش متن ایمیل وجود دارد:
حالت اول Plain Text نام دارد؛ در این حالت شما قادر به مشاهده فرمت‌بندی متن‌ها، پاراگراف‌ها و تصاویر نیستید.
حالت دوم HTML است؛ برای اینکه متن‌ها، تصاویر و آزمون‌های درسنامه را به درستی مشاهده کنید نیاز است که ایمیل را در این حالت مشاهده کنید. اغلب سرویس‌دهنده‌ها مانند جی‌میل، یاهو و هات‌میل از این حالت پشتیبانی می‌کنند. بنابراین در بسیاری مواقع نیاز نیست کاری انجام بدهید. در واقع اگر قادر به مشاهده‌ی صحیح درس‌ها و تصاویر و جدول‌ها هستید، به این معنی است که ایمیل را در حالت اچ تی ام ال مشاهده می‌کنید.
برای فعال کردن حالت HTML در سرویس جیمیل تنها کافی است که بر روی گزینه‌ی Always Display images from... کلیک کنید ( به تصویر زیر و قسمتی که با کادر قرمز مشخص شده است دقت کنید):

برای فعال کردن حالت HTML در سرویس ایمیل یاهو نیز تنها کافی است که بر روی گزینه‌ی Show Images کلیک کنید (به تصویر زیر و قسمتی که با کادر قرمز مشخص شده است دقت کنید):

وقتی بر روی دکمه‌ی ارسال آزمون کلیک می‌کنم، هیچ اتفاقی نمی‌افتد. باید چه کار کنم؟
بعضی از سرویس‌دهنده‌های ایمیل مانند AOL و Zoho و Hotmail به دلیل پشتیبانی نکردن از فرم‌ها نمی‌توانند امکان ارسال آزمون را فراهم کنند. اگر چنین مشکلی دارید، می‌توانید از طریق لینکی که در انتهای آزمون قرار دارد در آزمون شرکت کنید. با کلیک کردن بر روی این لینک به صفحه‌ای منتقل می‌شوید که از طریق آن امکان شرکت در آزمون را خواهید داشت. علاوه بر این اگر در حالت Basic HTML وارد Gmail خود شده‌اید، باید از طریق این لینک در آزمون شرکت کنید.

وقتی بر روی دکمه‌ی ارسال آزمون کلیک می‌کنم با این پیام مواجه می‌شوم که «امکان شرکت در این آزمون وجود ندارد» باید چه کار کنم؟
توجه کنید در هر آزمون فقط یک بار می‌توانید شرکت کنید. بعد از زدن دکمه‌ی ارسال آزمون و دریافت نتیجه، امکان شرکت مجدد در این آزمون وجود نخواهد داشت. اگر این پیام را مشاهده می‌کنید، به این معنی است که قبلا در این آزمون شرکت کرده‌اید. در صورتی که نمره‌ی قبولی را کسب کرده باشید، درس بعدی طبق زمان‌بندی برای شما ارسال می‌شود. البته در برخی موارد به دلیل مشکلات فنی این پیام را ممکن است مشاهده کنید، در صورتی که در آزمونی برای اولین بار شرکت کرده‌اید و این پیام را دریافت می‌کنید سریعا مشکل خود را همراه با نام آزمون و دوره بهsupport@darsnameh.com مطرح کنید.

آیا می‌توانم سوالات درسی و آموزشی خودم را مطرح کنم؟
در صورتی که مشکل فنی یا پیشنهادی جهت بهبود درسنامه دارید، می‌توانید آن را با ایمیل support@darsnameh.com مطرح کنید. سوالات درسی خود را نیز می‌توانید در سیستم پرسش و پاسخ درسنامه با نام «پرسشکده» مطرح کنید تا تیم یا دیگر کاربران درسنامه به آن پاسخ بدهند و مشکل شما را حل کنند.

زمان‌بندی ارسال درس‌ها و آزمون‌ها به چه معنی است؟
در ایمیل خوش‌آمدگویی ابتدای هر دوره، برنامه‌ی زمان‌بندی را دریافت می‌کنید. هر دوره آموزشی درسنامه ترکیبی از درس‌ها و آزمون‌های مختلف است. معمولا اولین درس را در همان روز اول دریافت می‌کنید و بقیه‌ی درس‌ها و آزمون‌ها طبق زمان‌بندی ارسال می‌شود. برای مثال اگر فاصله‌ی ارسال هر درس و آزمون ۲ روز تعریف شده باشد، شما درس بعدی را دو روز بعد دریافت می‌کنید و پس از آن هم ۲ روز دیگر آزمون برای شما ارسال خواهد شد.

من منتظر دریافت درس جدید هستم اما هنوز به دستم نرسیده است. چه باید بکنم؟
به برنامه‌ی زمان‌بندی دوره که برایتان ارسال شده مراجعه کنید. احتمالا هنوز نوبت ارسال درس یا آزمون مورد نظر نرسیده است. در صورتی که از زمان ارسال درس یا آزمونی گذشته و هنوز آن را دریافت نکرده‌اید با ایمیل support@darsnameh.com تماس بگیرید.

اگر در یک آزمون نمره‌ی قبولی کسب نکنم، چه اتفاقی رخ می‌دهد؟
امتیاز هر آزمون براساس ۱۰۰ محاسبه می‌شود. در صورتی که نمره‌ی قبولی را در آزمونی کسب نکنید یک بار دیگر آزمون جایگزین برای شما ارسال خواهد شد. این آزمون جایگزین، طبق برنامه زمان‌بندی و معمولا یک روز بعد از قبول نشدن در آزمون اول برای شما ارسال می‌شود. در صورتی که در آزمون جایگزین نمره‌ی لازم را کسب نمایید درس بعدی برای شما ارسال خواهد شد. در صورتی که در آزمون جایگزین هم نمره‌ی قبولی کسب نشود، از دوره حذف می‌شوید. در صورت حذف شدن، می‌توانید دوباره از اول در دوره ثبت‌نام کنید.

نمره‌ی آزمون چگونه محاسبه می‌شود و چه عواملی در آن موثر هستند؟
آزمون‌های درسنامه به صورت سوالات چند گزینه‌ای هستند که باید صحیح‌ترین پاسخ را برای هر سوال انتخاب کنید.

یک درس یا آزمون را به اشتباه پاک کردم، چه باید بکنم؟
اگر شما به صورت تصادفی ایمیل یک درس یا آزمون را پاک کرده باشید، می‌توانید آن را از طریق گزینه‌ی سطل آشغال ایمیل خود بازیافت کنید. برای این کار اگر از سرویس جیمیل استفاده می‌کنید، باید ابتدا بر روی گزینه‌ی More از ستون سمت چپ جیمیل خود کلیک کنید و سپس گزینه‌ی Trash را انتخاب کنید. 

و با رفتن به بخش Trash جیمیل خود، ایمیل درس و یا آزمون درسنامه را پیدا می‌کنید و مانند تصویر زیر آن را به اینباکس جیمیل خود بازمی‌گردانید.

اگر از سرویس یاهومیل استفاده می‌کنید، می‌توانید از ستون سمت چپ با انتخاب گزینه‌ی Trash به سطل آشغال یاهومیل وارد شوید.

سپس ایمیل درس و یا آزمون درسنامه را که به اشتباه پاک کرده‌اید، انتخاب کنید و مانند تصویر زیر، آن را به اینباکس یاهومیل خود منتقل می‌کنید.

دقت کنید که شما برای بازیافت هر ایمیل از سطل آشغال تنها ۳۰ روز از زمان پاک کردن آن وقت دارید تا آن ایمیل را از سطل آشغال خود بازیافت کنید.

چگونه می‌توانم از پاسخ صحیح سوالات مطلع شوم؟
بعد از شرکت در آزمون، نمره‌ی شما در صفحه‌ی ارسال قابل مشاهده است اما درسنامه کلید سوالات را به دلیل جلوگیری از انتشار عمومی آنها و تقلب اعلام نمی‌کند.

آیا امکان تنظیم زمان‌بندی ارسال درس‌ها و آزمون‌ها وجود دارد؟
خیر، هر دوره آموزشی یک برنامه‌ی زمان‌بندی دارد که درس‌ها و آزمون‌ها طبق آن ارسال می‌شوند. ارسال ایمیل‌ها به صورت خودکار صورت می‌گیرد و امکان تغییر در آنها وجود ندارد. بنابراین هنگامی که برنامه‌ی دوره آموزشی را دریافت می‌کنید، دقت کنید تا طبق برنامه‌ی درسی، مطالعه‌ی درس‌ها و شرکت در آزمون‌ها را زمان‌بندی کنید.

چگونه می‌توانم از وضعیت تحصیلی خود آگاه شوم؟
برای آگاهی از وضعیت تحصیلی خود در درسنامه تنها کافی است که یک ایمیل خالی به status@darsnameh.com بزنید تا آخرین وضعیت تحصیلی شما در دوره‌های مختلف درسنامه برایتان ارسال شود.

چگونه از یک دوره‌ی آموزشی حذف می‌شوم؟
حذف شدن در آزمون‌ها ممکن است به دو دلیل اتفاق بیافتد:
۱- اگر در مهلت زمانی مشخص شده در آزمون شرکت نکنید: این مهلت در ایمیل آزمون و برنامه‌ی زمان‌بندی اولیه ذکر شده است.
۲- شما در هر دو آزمون یک درس نمره قبولی را کسب نکنید: برای هر درس یک آزمون وجود دارد که در صورتیکه در این آزمون نمره‌ی قبولی را کسب نکنید، یک فرصت دیگر به شما داده خواهد شد.

من از دوره‌ی آموزشی حذف شدم، چگونه می‌توانم دوباره در این دوره شرکت کنم؟
در صورتی که از دوره‌ی آموزشی حذف شوید، دوباره می‌توانید از ابتدا در آن دوره شرکت کنید. برای این کار کافی است یک ایمیل خالی به آدرس دوره‌ی مورد نظر ارسال کنید.

به نظر من در برخی درس‌ها، جهت‌گیری‌هایی وجود دارد. درسنامه یک سیستم مستقل و بی‌طرف نیست؟
یادآوری می‌کنیم که درسنامه یک سیستم آموزشی مستقل است که برگزارکنندگان دوره‌های آموزشی می‌توانند از آن استفاده کنند. درسنامه هیچگونه جهت‌گیری خاصی ندارد. اگر در این مورد نظری دارید می‌توانید آن را برای ما ارسال کنید. تیم درسنامه آن را برای برگزارکننده‌ی دوره ارسال می‌کند. درسنامه یک سیستم خودآموز است که امکان برگزاری دوره‌های آموزشی را برای افراد و مجموعه‌های مختلف فراهم می‌کند.

بعد از کلیک بر روی دکمه‌ی ارسال آزمون، صفحه‌ی نتایج را ندیدم یا با پیام خطا مواجه شدم؛ حالا باید چه کار کنم؟
ممکن است در بعضی اوقات به دلیل اختلال در اینترنت یا در دسترس نبودن سرور، ارسال آزمون با موفقیت انجام نشود. در این صورت می‌توانید چند ساعت دیگر ارسال آن را امتحان کنید. در صورتی که با پیام «امکان شرکت در آزمون وجود ندارد.» مواجه شدید، به این معنی است که نتیجه آزمون شما به سرور رسیده است و دیگر نیاز به شرکت مجدد در این آزمون نیست.

پس از پایان دوره مدرک چگونه در اختیار من قرار می‌گیرد؟
هنگامی که دوره را با موفقیت به پایان برسانید یک ایمیل برای شما ارسال می‌شود که در آن فرمی وجود دارد. در آن فرم می‌توانید اطلاعات شخصی خود شامل نام و نام خانوادگی را وارد کنید و با زدن دکمه‌ی ارسال، مدرک پایان دوره‌ی آموزشی برای شما از طریق ایمیل ارسال می‌شود.

آیا مدارک صادر شده توسط درسنامه معتبر هستند؟
‎درسنامه یک سیستم مستقل است که به هیچ سازمان و یا ارگانی تعلق ندارد، به همین دلیل هم اکنون مدارک درسنامه نزد این وب‌سایت معتبر است اما با توجه به بازخوردهای دریافت شده از سوی کاربران، تیم درسنامه امیدوار است که مدارک درسنامه از سوی دیگر سازمان‌ها و ارگان‌ها نیز مورد پذیرش قرار بگیرد.

آیا شرکت در دوره‌های درسنامه رایگان است؟
بله. شرکت در تمام دوره‌های درسنامه رایگان است. برای دریافت مدرک نهایی هر دوره و رفتن به دوره‌های پیشرفته‌تر کافی است که به طور فعال در دوره‌ها شرکت نموده و در آزمون‌ها موفق شوید.

آیا درسنامه از اطلاعات شخصی من استفاده می‌کند؟
آدرس ایمیل شما محرمانه تلقی شده و درسنامه هیچگونه استفاده‌ای از آن نخواهد کرد و آن را در اختیار افراد ثالث قرار نخواهد داد. ضمنا درسنامه اسامی افراد را هم ذخیره نمی‌کند.

نظرات  (۱۴)

سلام
آقا من دوره را تموم کردم ولی گواهینامه برأیک إرسال نشده است
حدوداً یک هفته می سود که آزمون ها رو تؤمن کردم
فقط یک إیمیل برای نظر سنجی به من إرسال شده است
پاسخ:
سلام... بیا در مدرسه صحبت کنیم...
۱۶ مهر ۹۳ ، ۲۳:۳۱ علی امامی 103
آقا من تازه آزمون شماره 4 رو میخوام بدم.

در نتیجه تا پایان مهر ماه تمومش نمی کنم.

عیبی نداره ؟
پاسخ:
سلام.. اشکالی نداره...
ببخشیدآیا درسنامه دوره ی آموزشی دیگری هم دارد؟
پاسخ:
سلام... بله... دوره های دیگر را می توانید از خود سایت درسنامه مشاهده نمایید...
ببخشید ایمیل من عکس ها را نشان نمی دهد چکار باید بکنم؟
پاسخ:
ادامه مطلب را بخوانید.. اگر حل نشد روز دوشنبه بیا پیش من...
سلام

من تازه ثبت نام کردم
ولی نوشته بود که مهلت تا پانزدهم مهرماه است
می خواستم بدونم دیر شده یا هنوز وقت هست
چون حساب کردم دیدم نمی توانم تا زمان تایید شده تمومش کنم
پاسخ:
سلام...

تا پایان مهرماه فرصت دارید...
با سلام

متاسفانه من هنوز ثبتنام نکردم الان نمیدونم باید چیکار کنم
میشه لطفن کمکم کنید تا زود تر ثبت نام کنم و تمومش کنم
پاسخ:
توضیحات که داده... یک ایمیل خالی به همان ایمیل Excel@darsnameh.com بزنید و توضیحات را نیز مطالعه نمایید...

درس هر قسمت و آزمون آن توسط ایمیل برایتان فرستاده می شود...
ببخشید چجوری باید ثبت نام کرد
پاسخ:
توضیحات که داده... یک ایمیل خالی به همان ایمیل Excel@darsnameh.com بزنید و توضیحات را نیز مطالعه نمایید...

درس هر قسمت و آزمون آن توسط ایمیل برایتان فرستاده می شود...
با سلام ما درحال عوض کردن خانه ی مان هستیم ودر خانه ی جدیدمان انترنت موجود نیست پس چه جوری باید ادامه ی درسنا مه ی اکسل را بخوانم و امتحان بدهم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هر دفعه هم نمی شود که کافینت رفت وپول داد . (2روز یک بار )؟؟؟؟
پاسخ:
سلام...

ای بابا...

یه ایمیل بزن یه راه حل پیدا کنیم...
این دوره اجباریه ؟؟؟
پاسخ:
تمام بچه های پایه اول می بایست شرکت نمایند...
سلام چه جوری باید به صورت اچ تی ام ال فایل ایمیل دریافت شده برای برنامه ی اکسل را مشاهده کنم
پاسخ:
سلام...

حتمن ادامه مطلب رو مشاهده کن، پاسخ تمامی پرسش هایت در ادامه مطلب است...
سلام آیا باید پس از ارسال ایمیل منتظر دریافت ایمیل باشیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با تشکر .
پاسخ:
سلام، بله دیگر... پس از یک یا دو روز باید برایت ایمیل دروس ارسال شود... پوشه اسپم رو هم چک کن...
باسلام و خسته نباشید
با توجه به اینکه آزمون ها با دو روز فاصله ارسال می شوند ، و تعداد دروس 12 تا است و آزمونی نیز با فاصله دو روز از درس آخر گرفته می شود و دو روز پس از آن آزمون انتهایی گرفته می شود ، بنابر این با فرض اینکه هیچ تاخیری در ارسال دروس و آزمون ها وجود نداشته باشد و دانش آموز از مهلت 14 روزه هر آزمون استفاده نکرده و پاسخ ها را بلافاصله ارسال نماید ، برای تکمیل دوره حداقل به 28 روز فرصت نیاز است لذا درخواست می کنم تاریخ ارسال مدرک اتمام دوره را حداقل تا پایان مهر ماه تمدید نمایید .
با تشکر
پاسخ:
سلام...

ممنون از توضیحات خوب...

موردی که مطرح شد در نظر گرفته شد...

سپاس...
مرسی از این فعالیت ها
فک کنم که آقای سلطانی سر کلاس هم گفتن که در آینده ماها هم می تونیم فعالیت کنیم
پاسخ:
سلام... خواهش می شه...

بله، همون طور که گفتم در آینده ای نزدیک...
با تشکر از مطالب خوبتون اما لطفا فعالیت بچه ها رو بیش تر کنید تا محیط سایت خذاب تر و دوستانه تر بشه.
پاسخ:
بله، همون طور که گفتم در آینده ای نزدیک...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.